ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کم‌امتیازترین گجت های سال 2014 از نگاه وبسایت انگجت

در دیجیاتو بررسی محصولات بسیاری را طی 7 ماهی که با شما بودیم خواندید. حتی بهترین موبایل اندرویدی سال را هم انتخاب کردید، نظرات موافق و مخالف داشتید و بر سر بهترین دوربین هم بحث نمودید. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ دی ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۰

در دیجیاتو بررسی محصولات بسیاری را طی 7 ماهی که با شما بودیم خواندید. حتی بهترین موبایل اندرویدی سال را هم انتخاب کردید، نظرات موافق و مخالف داشتید و بر سر بهترین دوربین هم بحث نمودید.

تلاش مان این بود که نقش مشاوری کارآمد را برای شما داشته و بهترین ها را برای تان دست چین کرده باشیم اما همیشه بدترین هایی هم وجود دارد. وبسایت انگجت بر اساس امتیازاتی که به گجت ها اعطا نموده، بدترین های سال 2014 را انتخاب کرده است. شاید بعضی از آن ها شما را شوکه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

iBuyPower SBX

ibuypowersbx-1
والو قرار بود در سال 2014 با سیستم عامل استیم و بازی های پی سی که برای آن پورت شده اند، اتاق نشیمن شما را تسخیر کند. قرار بود ده ها شرکت سخت افزاری پی سی های بهینه شده خود را برای اتاق نشیمن عرضه کنند و به طور کل، پی سی گیمینگ دچار تحول شود اما 2014 تمام شد و خبری از والو نیست. تمام شرکت هایی که مسئولیت توسعه استیم ماشین را بر عهده داشتند کار را رها کرده اند و به تجارت سودزای دیگر روی آورده اند. البته برخی از آن ها تصمیم گرفتند که پیش از عرضه سیستم عامل استیم، دستگاه خود را عرضه کنند. مانند iBuyPower با دستگاه SBX که همچون وسیله ای ناقص بود. همانند یک کنسول است اما عملکردی مشابه پی سی دارد و صدها پاپ آپ و ارور مختلف باعث می شود که از خرید دستگاه پشیمان شوید. با همین قیمت می توانید یک اکس باکس وان و پلی استیشن 4 بخرید. خرج خرید دستگاه های اضافه را هم که کنار بگذارید، در هر صورت خرید یک کنسول منطقی تر است.

Microsoft Band

micrsoftband-1
بعضی از پوشیدنی ها قرار است دستگاه های ساده ای مربوط به حوزه سلامت و تندرستی باشند و برخی دیگر هم وظیفه دارند تا حداکثر توان شان اطلاعات ارائه دهند. بعد، دستگاه هایی هم مثل Microsoft Band هستند. یک مچ بند سلامتی که نوتیفیکیشن های تلفن همراه تان را هم اعلام می کند. این ویژگی ها فوق العاده اند. MS Band نسبت به دستگاه های دیگر سنسورهای بیشتری دارد، مثل GPS، نور ماورای بنفش یا سنسور ضربان قلب. اما به هر حال داشتن این ویژگی ها همه در کنار هم، هزینه هایی هم در بر دارد: این دستبند به طرز شگفت آوری ناراحت کننده است [وقتی دست تان کرده اید] و این حس را به شما القا می کند که در حصر خانگی هستید.

Samsung Gear S

samsunggears-1
سال 2014 بدون شک، سال ساعت های هوشمند بود. پر بود از دستگاه هایی که سیستم عامل Android Wear داشتند و به بازار آمدند. اما Gear S یکی از آن ها نبود. برعکس، سیستم عامل Tizen داشت و خودش را از دیگر دستگاه های سری Gear جدا کرده بود، می توانست مانند یک تلفن همراه عمل کند. اما کسی چنین چیزی می خواهد؟ البته، Gear S بسیار راحت است اما عجیب و غریب هم هست. مثل این می ماند که یک گلکسی اس 5 را دور مچ خود ببندید و با آن صحبت کنید. اما جالبی کار اینجاست که شما نمی توانید بدون یک تلفن همراه، آن را فعال کنید، اپلیکیشن نصب کنید و نوتفیکیشنی بگیرید. به نظر می آید که Gear S برای انجام مکالمات ساخته شده اما وقتی همیشه باید یک تلفن همراه مان باشد، لزوم استفاده از آن چیست؟

HP SlateBook 14

slatebook14-1
اگر کروم بوک ها قرار است سبک و ارزان باشند و از سیستم عامل سبکی هم استفاده کنند، بنابراین SlateBook 14 شرکت HP هم می تواند مناسب باشد و هم برعکس، ناکارآمد. این دستگاه که به جای سیستم عامل کروم، اندروید رویش نصب شده، عمر باتری و کیبورد خوبی هم دارد اما اندروید را باید لمس کرد، کیبورد و تاچ پد به چه کار می آید؟ به جای این دستگاه، یک تبلت اندرویدی بخرید و برای مواقع لازم کیبوردی هم به آن وصل کنید. 430 دلار هم مبلغ زیادی است برای دستگاهی که هیچ کارایی جذابی در سال 2014 ندارد.

ZTE Sprint LivePro

sprintlivepro-1
این یک پروژکتور است. یک هات اسپات هم هست، بله، یک مدیا پلیر هم می تواند باشد. ZTE Sprint Live Pro می تواند بیشتر از این ها را هم انجام دهد اما به شما اطمینان می دهیم که این دستگاه سوپرمن نیست. Sprint Live Pro هیچ یک از این ها را در حد کیفی بالایی نمی تواند انجام دهد. با رزولوشن 854 در 480، بعید به نظر می رسد که کسی بخواهد با چنین کیفیتی فیلم تماشا کند. با قیمت 250 دلاری که روی این دستگاه گذاشته شده، بعید به نظر می رسد Sprint Live Pro سوپرمن کسی باشد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • erfan
    erfan | ۶ دی ۱۳۹۳

    واقعا که مسخرست این گیر اس.. عیبشم این بود که طراحیش مثل گوشیه..سیستم عاملش هم .. کلا ساعت هوشمند یه چیز خیلی مزخرفه ولی دستبند سلامتی خیر .. بعد ساعت مایکروسافت هم له خاطر اون رابط کاربری بیروحشه که واقعا ادم حس میکنه زندونیه ..رابط کاربریه مایکروسافت برای ویندوز فون مزخرفترین رابطه کاربریه ممکن

  • احمد
    احمد | ۶ دی ۱۳۹۳

    گیر اس بد باشه باید بقیه رو بریزی دور

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۶ دی ۱۳۹۳

    گفتی حصر خانگی دل آدمو کباب کردی :((
    یاحسین میرحسین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی