ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: محله چینی ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.


Grand Theft Auto: Chinatown Wars

screen640x640

به هیچ وجه نمی توان گفت Chinatown Wars یکی از بهترین GTA هاست، چرا که در مجموع GTA ها همه بهترین اند و این یکی هم تفاوتی با بقیه ندارد. اولین بار Grand Theft Auto: Chinatown Wars در سال 2009 برای کنسول دستی نینتندو DS منتشر شد و سپس با گرافیکی بهینه تر به PSP آمد. پس از آن نوبت به سیستم عامل iOS رسید و اندرویدی ها هم با ورژنی غیررسمی سرگرم بودند تا اینکه چندی پیش، راک استار بالاخره نسخه رسمی Chinatown Wars را برای اندروید منتشر کرد. این عنوان، یکی از بهترین هایی است که می تواند ساعت ها سرگرم تان کند.

GTA: Chinatown Wars

GTA: Chinatown Wars

سازنده: Rockstar Games, Inc قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 882 مگابایت زبان:

Red Head Redemption

10852693_735109793241862_325350043_n

با شنیدن نام این بازی، اول از همه احتمالا یاد بازی فوق العاده موفق Red Dead Redemption بیافتید اما این بازی از سوی 9GAG، ارتباط چندانی با بهترین بازی ویدیویی سال 2011 ندارد. Red Head Redemption در ارتباط با دخترکی مو قرمز و نوزادی فوق خطرناک است که پدر و مادر شان آن ها را در خانه تنها گذاشته اند. حالا که با موج زامبی ها مواجه شده اند، خودشان باید از پس حملات بی بیایند و نابودشان کنند. این، اولین بازی 9GAG برای پلتفرم های موبایل به حساب می آید که به زودی برای iOS هم منتشر خواهد شد.

Redhead Redemption

Redhead Redemption

سازنده: 9GAG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید (به زودی iOS) حجم: 46 مگابایت زبان:

Star Wars Knights of the Old Republic

sw-banner

اواسط سال 2013 (که می شود مدت ها پیش)، این بازی برای سیستم عامل iOS پورت شد و اندرویدی ها مدت زمان زیادی منتظر ماندند تا Star Wars Knights of the Old republic برای پلتفرم های شان عرضه شود. در حال حاضر، این بازی با قیمت 5 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و پس از پایان کمپین تبلیغاتی، قیمت به 10 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. با خرید KOTOR مطمئن باشید که یکی از بهترین بازی های تمام ادوار را روی تلفن همراه یا تبلت خود دارید.

Knights of the Old Republic™

Knights of the Old Republic™

سازنده: Aspyr Media, Inc قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2400 مگابایت زبان:

Syberia

screen640x640 (1)

طرفداران بازی های کلیک و اشاره، قطعا بازی Syberia را از یاد نبرده اند. عنوانی درجه یک با داستانی غنی و تکان دهنده که ساعت ها مخاطب خود را سرگرم می کرد. حالا این عنوان به گوگل پلی آمده تا بتواند میلیون ها نفر دیگر را به سوی خود بکشاند. به عنوان کیت واکر، وکیل پرجرات و شجاع نیویورکی قدم در مسیری می گذارید که شاید در ابتدا ساده اما ملال آور به نظر برسد اما بعدها متوجه می شوید که جریانات این پرونده، پیچیده تر از آنی است که فکرش را می کردید. این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران است.

Syberia

Syberia

سازنده: Anuman قیمت: 3.5 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۶ دی ۱۳۹۳

    سایبریا رو یادم میاد 7-8 سالم بود بازی میکردم ، واقعا یادش بخیر :'( نسخه ی بعدیش به گفته سازنده ها قراره 2017 اینا بیاد ! امیدوارم راست باشه یکی از تاثیر گذارترین و بهترین بازی های عمرم بود <3

  • پدرام
    پدرام | ۵ دی ۱۳۹۳

    نظرمو تایید نکردید دیگه نظر نمیدم با اینکه چیز حساسی نگفته بودم، سعی میکنم دیگه به اینجا هم سر نزنم

  • Sajjad Pak
    Sajjad Pak | ۵ دی ۱۳۹۳

    بازی Syberia رو حتما بازی کنید خیلی قشنگه.

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۵ دی ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو...

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۵ دی ۱۳۹۳

    GTA China Town Wars رو PSP بازي كردم حس GTA نداشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی