ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی نیز قصد دارد مانند اپل یک تبلت ۱۲.۹ اینچی تولید کند

وب سایت DigiTimes در گزارشی آورده که سونی در حال کار کردن بر روی تبلتی ۱۲.۹ اینچی است و قصد دارد با این محصول مستقیماً با تبلتی که شایعه شده اپل می خواهد تحت عنوان آیپد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

وب سایت DigiTimes در گزارشی آورده که سونی در حال کار کردن بر روی تبلتی ۱۲.۹ اینچی است و قصد دارد با این محصول مستقیماً با تبلتی که شایعه شده اپل می خواهد تحت عنوان آیپد ۶ پلاس و یا آیپد پرو عرضه نماید رقابت کند.

در این گزارش آمده که تبلت سونی دارای نمایشگری ۱۲.۹ اینچی با رزلوشن بسیار بالای ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود و از همین رو می تواند با دقت بالایی تصاویر و ویدئوهای 4K را به نمایش بگذارد. همچنین محصول مورد بحث از یکی از پردازنده های کوالکام بهره خواهد گرفت و دوربین اصلی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده که تولید انبوه تبلت جدید سونی به کمپانی Pegarton (که یکی از اعضای زنجیره تولید محصولات اپل نیز به حساب می آید) واگذار گشته و این محصول دارای ضحامتی ۸.۶ میلی متری خواهد بود. آیپد ایر ۲ که به صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی مجهز است دارای ضخامتی ۶.۱ میلی متری است و آیپد ایر که سال گذشته معرفی شد نیز صخامتی ۷.۵ میلی متری داشت، ولی هنوز مشخص نیست تبلتی که اپل قصد دارد تحت عنوان پرو یا پلاس عرضه کند چقدر ضخامت خواهد داشت.

DigiTimes می گوید تبلت آتی سونی احتمالاً با قیمتی هزار دلاری کاربران حرفه ای تر و البته اهالی کسب و کار را هدف قرار خواهد داد و این در حالیست که ارازن ترین نسخه ی آیپد ایر ۲ در حال حاضر قیمتی ۳۹۹ دلاری دارد و گران ترین نسخه اش نیز در ازای ۸۲۹ دلار به مشتریان عرضه می گردد. بر همین اساس احتمال می رود تبلت تولیدی اهالی کوپرتینو که از نمایشگر ۱۲ یا ۱۳ اینچی بهره مند شده با قیمت پایه ی ۶۹۹ دلار به بازار بیاید و البته برخی مدل های دیگرش که حافظه و امکانات بیشتری را ارائه می کنند قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار داشته باشند.

برخی از سایت های معتبر و کارشناسان حوزه ی گجت های دیجیتالی معتقد هستند که DigiTimes‌ در بخش هایی از گزارش خودش قدری اغراق کرده، ولی منابعی که از جانب آنها اطلاعات کسب کرده به نظر معتبر می آیند و به احتمال قوی این خبر با اندکی تغییر در جزئیات به واقعیت خواهد پیوست.

Pegatron یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات تکنولوژیک در آسیا محسوب می شود و تا کنون سابقه ی همکاری بسیار گسترده ای با کمپانی های بزرگی مانند اپل، سونی و مایکروسافت داشته و بعید نیست علاوه بر ژاپنی ها رقیب آمریکاییشان یعنی اپل نیز مسئولیت ساخت محصول جدیدش را به خط تولید های همین شرکت سپرده باشد. DigiTimes معتقد است در سال ۲۰۱۵ بسیاری از بزرگان بازار دست به تولید تبلت ها با سایز نمایشگر ۱۲ و یا ۱۳ اینچی خواهند زد و این تازه شروع یک رقابت جدید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۶ دی ۱۳۹۳

    ظاهرا رم 6 داره این تبلت!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی