ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته جدید از گلکسی اس۶ و اطلاعات جدید در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ

انتظار می رود که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۶ در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی شود. در این لحظه به نظر می رسد کره ای ها یک بازسازی اساسی در رابطه با طراحی این سری ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

انتظار می رود که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۶ در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی شود. در این لحظه به نظر می رسد کره ای ها یک بازسازی اساسی در رابطه با طراحی این سری محصولات انجام داده اند.

اولین تصویری که از پنل پشت این محصول لو رفت، نشان از بدنه یکپارچه آلومینیومی می داد و حال، عکس جدیدی از این محصول منتشر شده که علاوه بر تایید مورد قبلی، به پلاستیک رنگی پنل جلوی دستگاه هم اشاره می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

2

این دو مورد در طراحی های سامسونگ کاملا جدید هستند: بدنه آلومینیومی یک تغییر مثبت از پلاستیک نه چندان دلچسب گلکسی اس ۵ است و همچنین رنگ پنل جلو تا به حال در پرچمداران سامسونگ وجود نداشت.

با لو رفتن پنل زرد رنگ گلکسی اس۶ می توان حدس زد که اگر این تصویر واقعیت داشته باشد، کره ای ها هیچ واهمه ای از تجربه رنگ های جدید ندارند. اما هنوز نمی توان نسبت به این تصاویر اطمینان کامل داشت.

3

اما مورد دیگری که در برخی گزارشات و یک عکس از لیست محصولات سامسونگ دیده می شود، تلاش سامسونگ در انتخاب بین نمایشگر ۵.۲ و ۵.۵ اینچی است. اما این موضوع می تواند یک معنای دیگر هم داشته باشد و آن، وجود دو محصول با نام گلکسی اس ۶ است.

مورد اول با اسم رمز SM-G430 است که یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰پی و چیپ اسنپدراگون ۸۰۱ برخوردار است و مورد دوم گفته شده که محصولی مشابه با گلکسی نوت اج در سری گلکسی اس ها خواهد بود.  یعنی یک نسخه بسیار حرفه ای تر با نمایشگر AMOLED با سایز ۵.۳ اینچ QHD (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل)، چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ و چهار گیگ رم. این محصول احتمالا از اسکن چشمی هم برخوردار است، شایعه ای که البته پیشتر در رابطه با گلکسی نوت ۴ گفته می شد.

نباید فراموش کنیم که شایعات همیشه وجود داشته اند و تا مادامی که تکنولوژی به مسیر خود ادامه می دهد، حدس و گمان ها در رابطه با محصولات آتی شرکت های بزرگ هم ادامه خواهد یافت. در حال حاضر باید صبور باشیم تا ببینیم در هفته های آینده چه اخباری در این رابطه منتشر می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ......kamal.....
    ......kamal..... | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    گلکسی اس6که دگمه هوم نداره وبه جاش ارم سامسونگ ثبت شده‏!‏‏!‏‏!‏

  • امین
    امین | ۲۲ دی ۱۳۹۳

    یعنی باید دیوانه باشن اینو بدن از نظر عقلی غیر ممکنه این باشه

  • boylove
    boylove | ۸ دی ۱۳۹۳

    من شک دارم این شکلی باشه خیلی زشته
    من خودم اس 5 دارم خیلی از این بهتره هم از نظر زیبایی و هم از نظر خوش دستی این گفتم که به اس 5 توهین نشه
    Mboylove.loxblog.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی