ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حل جدول بدون نیاز به تایپ کلمات در جدولانه

در اوقات فراغت کارهای زیادی می توان انجام داد که یکی از مفیدترین آنها حل جداول است. حل جدول نه تنها کار سرگرم کننده ای است بلکه تا حد زیادی سبب افزایش اطلاعات عمومی شده و مهارت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در اوقات فراغت کارهای زیادی می توان انجام داد که یکی از مفیدترین آنها حل جداول است. حل جدول نه تنها کار سرگرم کننده ای است بلکه تا حد زیادی سبب افزایش اطلاعات عمومی شده و مهارت های ذهنی را ارتقا می دهد. جدولانه یکی از بازی های ایرانی است که می توانید در اوقات بیکاری به سراغش بروید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در بازی جدولانه بر خلاف جداول کلاسیک دیگر نیازی نیست که خانه های خالی را خودتان پر کنید، بلکه کلمات از قبل به صورت در هم ریخته روی خانه های جدول مستقر شده اند. تنها کاری که شما در این بازی می کنید تعویض جای کلمات با هم تا رسیدن به پاسخ صحیح است، بنابراین جدولانه درجه سختی به مراتب پایین تری نسبت به سایر جداول دارد.

35

البته پاسخ های جدول به آن سادگی ها که تصورش را می کنید نیست و در مراحل بالا برای پر کردن خانه ها می بایست واقعا به مغزتان فشار بیاورید. با هر جابجایی غلط، پنج امتیاز از مجموع امتیازات شما کسر می شود و اگر امتیازتان به صفر برسد، مجبورید برای ادامه جابجایی کلمات  اقدام به خریداری اعتبار از کافه بازار کنید.

با این حال اگر از همان جدول نخست حواستان را به خوبی جمع کنید، به هیچ وجه نیازی به خرید اعتبار نخواهید داشت. این بازی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و با داشتن مراحل متنوع و فراوان، یکی از گزینه های بسیار خوب برای سرگرمی و در عین حال افزایش اطلاعات عمومی شماست.

جدولانه

جدولانه

سازنده: جلیل قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (88 مورد)
  • محمود
    محمود | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    من تمومش کردم . فقط ای کاش ادامه داشت

  • فائزه
    فائزه | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    اووووففف بالاخرا تمومش کردم هوراااا
    باامتیاز۱۹۰۰۰

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی