ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی Arch موبایلی که می خواهد برتر از گلکسی نوت اج سامسونگ باشد [شایعه]

حتی با وجود اینکه پتنت های اولیه سامسونگ پیش از عرضه ی و معرفی نوت اج در رابطه با این تلفن هوشمند لو رفته بود وقتی کره ای ها آن را در کنار نوت ۴ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۸

حتی با وجود اینکه پتنت های اولیه سامسونگ پیش از عرضه ی و معرفی نوت اج در رابطه با این تلفن هوشمند لو رفته بود وقتی کره ای ها آن را در کنار نوت ۴ به صورت رسمی معرفی کردند باز هم همگان از دیدن این محصول متفاوت شگفت زده گشتند.

در حالیکه نوت اج تنها از یک سمت نمایشگر دچار خمیدگی است اخیراً پوستری منتسب به رقیب چینی سامسونگ یعنی شیائومی منتشر شده که در آن موبایلی با عنوان شیائومی Arch به نمایش در آمده و نمایشگر این تلفن هوشمند بر خلاف اج از هر دو طرف دارای خمیدگی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر مبنای پوستر مذکور در لبه های خمیده ی محصول مورد بحث کاربران به نوتیفیکیشن ها، کنترلر ها و البته اطلاعات زنده ی مرتبط به بازار بورس و رویدادهای ورزشی دسترسی خواهند داشت. همچنین در این پوستر ذکر گشته که Arch اولین موبایل در سراسر جهان با دو نمایشگر خمیده در طرفین صفحه نمایش اصلی محسوب خواهد شد.

اگر این تلفن هوشمند به نظرتان به شدت جذاب آمده و قصد دارید از الان برای تهیه اش برنامه ریزی کنید باید بگوییم هیچ چیزی هنوز در مورد Arch قطعی نیست و فعلا می توان به عنوان یک طرح مفهومی غیر رسمی به آن نکاه کرد ولی با توجه به سابقه ی شیائومی در ایده گرفتن از محصولات سایر برندهای موفق ابداً بعید نیست آنها نوت اج را الگو قرار داده و چنین محصولی را در دست تهیه داشته باشند.

همچنین نوت اج یکی از محصولات مهم و البته گران قیمت کمپانی تولید کننده اش به حساب می آید ولی در صورتیکه چینی ها دست به تولید نمونه ای مشابه بزنند به یقین سعی خواهند کرد تا قیمت دستاورد خود را نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار پایین تر نگه دارند و همین امر می تواند چالش جدیدی در زمینه ی بازار فروش را پیش روی سامسونگ قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Amir
    Amir | ۷ دی ۱۳۹۳

    ببین چه شرکت بدبختی هست که داره از سامسونگ کپی برداری میکنه

  • علی
    علی | ۷ دی ۱۳۹۳

    راستی در مورد این گوشی هم عامر رو قبول دارم اگه یک طرف باشه چیزی و دو طرف خمیده باشه وقتی تو دستت میگیریش که هی دستت به اشتباه به صفحه اش میخوره و آدم رو کلافه میکنه!فرض کن مشغول پیام دادن هستی هی دستت به لبهاش بخوره و هی بره به یک اپلیکیشن دیگه!

  • علی
    علی | ۷ دی ۱۳۹۳

    آقا این همه برند چینی امده و من فقط اسمارت و هواوی رو تو مغازه ها دیدم
    راستی کسی از خوب بودن یا بد بودن برند smart خبر داره؟
    یک مدل به اسم x9320 teslaداره که امکانات توپی داره مثل دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه فول اچ دی 5 اینچی و سی پی یو هشت هسته ی و قیمتش هم حدود 900 تومانه! ولی من هیچ جا مطلبی در مورد این برند ندیدم

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۷ دی ۱۳۹۳

    فک کنم اینطوری دیگه کار کردن باهاش خیلی سخت بشه!
    تا حالا کسی با گوشیای شیائومی کار کرده؟کیفیتش چه طوریاس؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی