ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت GFX Benchmark دوربین ۱۴ مگاپیکسلی در لومیا ۱۳۳۰ را تایید کرد

تقریبا یک هفته پیش ما به شما خبرهایی در رابطه با فبلت نوکیا لومیا ۱۳۳۰ با دوربین احتمالی ۱۴ مگاپیکسلی دادیم. حال دستگاه مورد نظر که احتمالا همین نام (و شماره مدل RM-1062) را خواهد داشت، در وب ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۰۰

تقریبا یک هفته پیش ما به شما خبرهایی در رابطه با فبلت نوکیا لومیا ۱۳۳۰ با دوربین احتمالی ۱۴ مگاپیکسلی دادیم. حال دستگاه مورد نظر که احتمالا همین نام (و شماره مدل RM-1062) را خواهد داشت، در وب سایت GFX Benchmark ظاهر شده و جزئیات بیشتری را در رابطه با این محصول به نمایش گذاشته است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لومیا ۱۳۳۰ دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است. این محصول از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۳۰۰ بهره می برد که به همراه آن یک گیگابایت رم، چیپ گرافیکی آدرینو ۳۰۵ و همچنین ۳۲ گیگابایت فضای داخلی قرار دارد.

1330

اما این وب سایت اطلاعات لو رفته پیشین در مورد دوربین را تایید کرد. تلفن هوشمند لومیا ۱۳۳۰ دارای یک دوربین ۱۴ مگاپیکسلی در عقب و یک لنز ۵ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت تصاویر سلفی است.

از طرفی باید بدانید که دو نسخه دیگر از این محصول با شماره مدل های RM-1066 و RM-1067 در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال هم دیده شده که مورد دوم به احتمال بسیار زیاد دو سیم کارته خواهد بود.

با توجه به اینکه اطلاعات این تلفن همراه هوشمند در وب سایت GFX Benchmark و همچنین FCC قرار گرفته، برای معرفی قریب الوقوع لومیا ۱۳۳۰ نباید انتظار صبر زیادی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Half Life
    Half Life | ۷ دی ۱۳۹۳

    حیف واقعا که کمبود برنامه هایی مثه investing و کند عمل کردن برنامه های مثه viber و fb تو وینفون ازارم میده وگرنه اونقدر از لحاظ زیبایی و عملکرد این گوشی ستودنی هست که یه لحظه هم تو خریدش شک نمی کردم

    امیدوارم با اومدن winphone 10 اون برنامه های مورد نیازم بیاد تا کوچ کنیم به وینفون...

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۷ دی ۱۳۹۳

    با آمدن ویندوز 10 مایکروسافت احتمالا سخت افزار گوشی های جدید خودرا آپگرید بکند چون احتمالا امکانات بیشتری خواهد داشت و نیاز به سخت افزار قوی تری خواهد داشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی