ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

یک فروشگاه آنلاین چینی شروع به ثبت پیش سفارش برای OnePlus Two کرده است

OnePlus را می توان کمپانی نوظهور دانست که عمده ی موفقیتش را در طول سال جاری به دست آورد. استارتاپی چینی که از دل کمپانی آپو بیرون آمد و با ارائه ی تنها یک محصول ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

OnePlus را می توان کمپانی نوظهور دانست که عمده ی موفقیتش را در طول سال جاری به دست آورد. استارتاپی چینی که از دل کمپانی آپو بیرون آمد و با ارائه ی تنها یک محصول پرچمدار با قیمتی منحصر به فرد بسیاری دیگر از محصولات هم رده در بازار را به چالش کشید.

متاسفانه دسترسی به این موبایل توسط عموم کاربران و به خاطر سیستم دعوتنامه ای که برایش در نظر گرفته شده امکان پذیر نبود، اما اکثریت افرادی که آن را تهیه کردند در موردش تعریف و تمجید صورت دادند و اعتقاد داشتند تلفن هوشمندن وان پلاس وان یکی از بهترین های بازار محسوب می گردد و از همین رو هر روز به اشتیاق عمومی برای مشاهده محصول بعدی که حدس زده می شد OnePlus Two باشد بیشتر می گردید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از زمانی که برای اولین بار در مورد OnePlus Two صحبت به میان آمد تا به امروز شاهد شایعات بسیاری در رابطه با این تلفن هوشمند بودیم. برای مثال چند هفته ی پیش در خبرها آمده بود که احتمال دارد موبایل مورد بحث به دو نمایشگر مجهز باشد و... اما حالا اخبار حکایت از این دارد که یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین چینی اقدام به ثبت پیش سفارش برای OnePlus Two کرده است.

هر چند منابعی مانند AndroidHeadlines با قطعیت اقدام فروشگاه مورد بحث را تائید نمی کنند و می گویند برای ثبت سفارش باید دور اندیشی های لازم به خرج داد، اما این فروشگاه در صفحه ای مرتبط، تصویری منتشر کرده که از نظر ظاهری بسیار مشابه وان پلاس وان است و در شرح مشخصات فنی آن نیز آمده وان پلاس Two دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با پانل بسیار کم مصرف TPS و رزلوشن ۱۰۸۰P خواهد بود و به سه گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز گشته است.

علاوه بر این تلفن هوشمند یاد شده دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل و پشتیبانی از شبکه های 4G خواهد بود و بر روی آن نیز رابط کاربری Color OS ارائه گشته است. بر مبنای آنچه فروشگاه چینی منتشر کرده میزان حافظه ی رم، سایز و رزلوشن صفحه نمایش نسل جدید نسبت به نسل پیشین تغییری نداشته اند. نکته ی مهم اینجاست که فروشگاه مذکور وعده داده ارسال این موبایل را در ازای ۵۴۰ دلار و از دهم فوریه ۲۰۱۵ آغاز خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا مشخص گردد تاریخ و رقم یاد شده صحت دارند و یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • رامین
    رامین | ۷ دی ۱۳۹۳

    آخه من حاشیه شو چطوری بکنم تو حلقم!

  • alireza2000
    alireza2000 | ۷ دی ۱۳۹۳

    باهاش حال نکردم قیمتش خیلی بالای!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی