ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه های CES شرکت HTC خبر از یک تلفن هوشمند جدید می دهند؛ آیا M9 معرفی خواهد شد؟

HTC One M8 یکی از محبوب ترین تلفن های همراه بوده و همچنان هست، بسیاری از مصرف کنندگان آن را دارای بهترین طراحی و بهترین کارایی در سال اخیر می دانند. در مورد جایگزین این پرچمدار، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

HTC One M8 یکی از محبوب ترین تلفن های همراه بوده و همچنان هست، بسیاری از مصرف کنندگان آن را دارای بهترین طراحی و بهترین کارایی در سال اخیر می دانند. در مورد جایگزین این پرچمدار، M9، حرف و حدیث و شایعه بسیار است. M9 که با اسم رمز Hima هم شناخته می شود، مشتاقان فراوانی دارد که بی صبرانه منتظر معرفیش هستند. HTC One M8 در مارس 2014 معرفی شد و بر اساس خبرهای رسیده از چین، جانشین این تلفن همراه احتمالا در ژانویه رونمایی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موسس وبسایت weibusi.net که در زمینه ی موبایل فعالیت دارد، بر روی صفحه Weibo ی خود، موضوع بسیار جالبی را پست کرد. اگر به تصویر دقت کنید خواهید دید که دعوتنامه ی اچ تی سی برای رویداد CES به گونه ای طراحی شده که در آن یک موبایل قابل مشاهده است و به نظر می رسد این کمپانی در مراسم پنجم ژانویه خود، در صدد معرفی یک تلفن هوشمند است.

HTC-CES-event-invite

این منبع گمان می برد که این تلفن همراه همان M9 یا Hima خواهد بود، اگرچه در این خصوص اطمینانی وجود ندارد. دعوتنامه مذکور بسیار جذاب بوده و تلاش دارد دوربین دستگاه را در کانون توجه قرار دهد، اگرچه شک داریم اچ تی سی به دنبال معرفی دستگاه دیگری مانند Desire Eye باشد.

اما با وجود این تفاسیر نمی توان باز هم احتمال معرفی M9 را نادیده گرفت. در کنار جلب توجه به دوربین در دعوتنامه، به طیف رنگهای بسیاری اشاره گشته که نشان از این دارند که موبایل تازه وارد ممکن است تنوع رنگی بالایی داشته باشد.

بر اساس شایعاتی که قبلا مطرح شده اند، Hima دارای یک صفحه نمایش 5 اینچ فول-اچ دی با پنل IPS همراه با 3گیگابایت رم و یک باتری 2840 میلی آمپری خواهد بود. همچنین در میان شایعات، ذکر شده که دوربین پشت دستگاه 20.7 مگاپیکسل و دوربین جلو 4 اولتراپیکسل خواهد بود. از دیگر مشخصات نیز میتوان به اندروید 5 و چیپست اسنپدراگون 810 اشاره داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • foad
    foad | ۹ دی ۱۳۹۳

    سامسونگ روزی یه ساعت باید بره پیش اچ تی سی طراحی یاد بگیره:-) والا

  • Saeid
    Saeid | ۹ دی ۱۳۹۳

    بترکونمون hTC

  • Mahdi
    Mahdi | ۸ دی ۱۳۹۳

    مشکل دوربین m8 خیلی جدیه ؟!
    ینی کلا کیفیت دوربینش خیلی پایینه ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی