ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

همراه اول «روزهای گرم حرفی» را ارائه کرد

همراه اول طرح زمستانی خود را با نام «روزهای گرم حرفی» به کاربران عرضه کرد. این طرح از دیروز در سراسر کشور برای مشترکان فعال شده است. در این طرح مشترکان دائمی و اعتباری با ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

همراه اول طرح زمستانی خود را با نام «روزهای گرم حرفی» به کاربران عرضه کرد. این طرح از دیروز در سراسر کشور برای مشترکان فعال شده است.

در این طرح مشترکان دائمی و اعتباری با پرداخت هزینه یک هزار تومان می توانند در روزهای گرم حرفی، 60 دقیقه (معادل یک ساعت) مکالمه درون شبکه ای رایگان داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات این شرکت، تخفیف مذکور از ساعت 7 تا 23 هر روز قابل استفاده است . در روزهای گرم حرفی نیازی به برقراری یک تماس 60 دقیقه ای نیست و مشترکان می توانند مکالمات بسیاری را برای تکمیل یک ساعت اعتبار رایگان خود، برقرار نمایند.

هر مشترک تنها یک بار در روز می تواند این طرح را برگزیند که بلافاصله پس از انتخاب آن، تخفیف مورد نظر برای کاربر اعمال شده و هزینه در صورتحساب او ثبت یا از شارژش کم می شود.

برای فعالسازی روزهای گرم حرفی می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

1- ارسال عدد 1 به شماره 8064

2- ارسال عدد 3361 به شماره 111

3- شماره گیری #3361*111*

با توجه به تعرفه اعلامی همراه (دقیقه ای 57 و 67 تومان برای سیم کارت های دائمی و اعتباری) هزینه تماس یک ساعته در حالت عادی برای مشترکین دائمی 3 هزار و 420 تومان و برای کاربران اعتباری 4 هزار و 20 تومان است که در این طرح به ترتیب شامل 2 هزار و 420 تومان و 3 هزار و 20 تومان تخفیف می شود.

البته همراه اول همچون طرح های تخفیفی گذشته راهکاری برای اطلاع از باقی مانده بسته اعلام نکرده است که در نهایت منجر به افزایش قیمت قبوض دوره های بعد مشترکین دائمی یا اتمام سریع شارژ کاربران اعتباری خواهد شد.

این مشکلات هر ساله برای طرح 5+55 این اپراتور رخ می دهد و بیشتر کاربران نسبت به قبض صادر شده یا شارژ مصرف شده اعتراض می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • رضا سولدوز
    رضا سولدوز | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    طرح *1000#چه مزایایی داره؟ ما عضو شدیم عرض  سه روز ۲۰۰۰۰۰ریال صورت حساب میان دوره امده برام لطفأ راهنمایی کنید!!!!!!

  • طاهر
    طاهر | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بعد از طی مراحل خواستم زنگ بزنم گفت شارژت تموم شد ...این مسخره بازی ها چیه!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی