ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 4 با قابلیت LTE-A معرفی شد

روز گذشته، سامسونگ رسما از مدل جدیدی از فبلت گلکسی نوت 4، پرده برداری نمود. مدل فعلی این فبلت از LTE به همراه نسل خدمات مخابراتی مبتنی بر باند دو گانه پشتیبانی می کند و سرعت دسترسی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

روز گذشته، سامسونگ رسما از مدل جدیدی از فبلت گلکسی نوت 4، پرده برداری نمود. مدل فعلی این فبلت از LTE به همراه نسل خدمات مخابراتی مبتنی بر باند دو گانه پشتیبانی می کند و سرعت دسترسی به دیتای آن تا 150 مگابیت بر ثانیه می رسد.

در نسل جدید، این محصول قابلیت ترکیب سه باند را داشته و سرعت دانلود آن تا 300 مگابیت بر ثانیه ارتقا پیدا کرده است. اگرچه این سرعت در LTE نوع 6 دسته بندی می شود، نوع جدید محصول سامسونگ از LTE نوع 9 استفاده نموده و سرعت دانلودش نیز از لحاظ تئوری می تواند 450 مگابیت در ثانیه برسد، هرچند چنین سرعت هایی تا سال آینده ارائه نخواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با داشتن سرعتی مانند 300 مگابیت بر ثانیه، دانلود یک فیلم با حجم 700 مگابایت در 19 ثانیه انجام می شود. بارگذاری 10 قطعه ی آهنگ یا 40 مگابایت تنها یک ثانیه زمان خواهد برد. برای استفاده از چنین سرویسی نیاز دارید تا سرویس دهنده ای داشته باشید که خدمات LTE را مبتنی بر باند سه گانه نیز عرضه کند. این نسل از LTE با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه، 4 بار سریع تر از سرویس های LTE معمولیست.

در خصوص زمان عرضه و یا قیمت  Samsung Galaxy Note 4 LTE-A که با کد SM-N916S شناخته می شود، هیچ سخنی به میان نیامده و احتمال ارئه این محصول نیز در اوایل سال 2015 در ایالات متحده بسیار کم به نظر میرسد. زمانی که سامسونگ Galaxy S5 LTE-A را رونمایی کرد، به شکل شفاف عنوان نمود که این مدل صرفا در کره ی جنوبی عرضه خواهد شد.

gsmarena_001

ناگفته نماند که بر اساس بنچمارک لو رفته، این طور به نظر می رسد که این محصول، از چیپست 64 بیت Snapdragon 810 استفاده می کند. البته سامسونگ هنوز به شکل رسمی در این خصوص نظری نداده است. سایر خصوصیات دستگاه در بنچمارک لو رفته با نسخه ی پیشین، تفاوتی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • amirreza
    amirreza | ۸ دی ۱۳۹۳

    man nemidonam chera 3g to ashpaz khoneh javab mide vali to otagh na ?

  • amir hosein
    amir hosein | ۸ دی ۱۳۹۳

    فکر نکنید سرعت بالا خوبه ایاران چون مردمشو میشناسه سرعتارو کم میکنه وگرنه مشکلی در ارائه سرعت بالا به جز زیر ساخت و جیب اوپراتور وجود نداره
    مثلا رفتی خونه ی خاله یه فیلم 2گیگی دانلود کنی اگه سرعت بالا باشه تا چایی رو میخوری فایلتم دانلود میشه و بعدش مجبوری بری خونه خودت
    ولی اگه سرعت به اندازه ی کافی پایین باشه بعد چایی نهار 20%و بعدش شام50% وبعدش صبحانه 95% و دوباره چایی 100%
    هم فیلمت دانلود شد هم 3وعده مهمون خاله بودی
    حالا سرعت بالا خوبه یا پایین

  • saeed_mousavi_1
    saeed_mousavi_1 | ۸ دی ۱۳۹۳

    http://www.tabnak.ir/fa/news/461379/ده-اشکال-اساسی-در-طراحی-و-عملکرد-سامسونگ-galaxy-note-4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی