ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ شیائومی

تصاویر و مشخصات نخستین لپ تاپ شیائومی لو رفت

2014 قطعا سال بسیار خوبی برای شیائومی بوده است. این کمپانی چینی تاکنون توانسته به عنوان یک تولید کننده معتبر ابزارهای الکترونیکی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه به جایگاه خوبی در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

2014 قطعا سال بسیار خوبی برای شیائومی بوده است. این کمپانی چینی تاکنون توانسته به عنوان یک تولید کننده معتبر ابزارهای الکترونیکی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه به جایگاه خوبی در سطح جهانی دست پیدا کند.

اما شرکت مذکور در کنار موفقیت های اخیر خود در بازار اسمارت فون و عرضه مدل های موفقی چون Redmi 1S و Xiaomi Mi3 دستی هم در دیگر محصولات مصرفی نظیر تلویزیون، پلیر و هدفون دارد و با عرضه محصولاتی نظیر Mi Air Purifier مرتبا حوزه فعالیت هایش را توسعه می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شایعات جدید حکایت از آن دارد که شیائومی با ارائه نخستین لپ تاپ تولیدی خود، احتمالا کسب و کارش را به بازار پی سی هم توسعه خواهد داد.

گمانه زنی ها در مورد این اقدام از چندین ماه قبل آغاز شده بود و اکنون شواهد متقاعد کننده تری در قالب عکس و مشخصات احتمالی این لپ تاپ، وجود آن را تأیید می کند. تصاویر لو رفته از این محصول نشان می دهد که لپ تاپ جدید شیائومی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری Macbook Air اپل دارد.

ابعاد و حاشیه اطراف نمایشگر این لپ تاپ و همچنین رنگ بدنه آن مشابه محصولات اپل است اما برخی تفاوت های آشکار نیز میان این دو به چشم می خورد.

لوگوی Mi به صورت کاملا واضحی در پایین نمایشگر و سطح پشتی آن حک شده است که جنس آن با بدنه آلومینیومی اپل فرق دارد اما عکسی که از قسمت پشتش به بیرون درز کرده است می تواند به هر محصول دیگری تعلق داشته باشد.

یک دکمه نارنجی رنگ Function هم روی بدنه به چشم می خورد که آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده و به نوعی هویت این برند را نشان می دهد.

نخستین لپ تاپ شیائومی gsmarena_004 gsmarena_005

اما در ادامه لیستی از مشخصات این لپ تاپ هم منتشر شد که صحت و سقم عکس های لو رفته تأیید می کند. طبق اطلاعات به دست آمده این لپ تاپ از چیپ i7 4500U سری Hhaswell اینتل، دو ماژول رم ۸ گیگابایتی دو کاناله یعنی در مجموع 16 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

لپ تاپ شیائومی دارای یک نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی با کیفیت 1080p خواهد بود و بر مبنای گزارشات اولیه قیمت پایه تعیین شده برای آن برابر با 481 دلار است.

با در نظر داشتن مشخصات یاد شده و قیمت پایین اعلام شده برای این محصول، باید اعلام کرد که لپ تاپ شیائومی همانند اسمارت فون های آن قیمت مقرون به صرفه داشته باشد.

تاکنون هیچگونه اظهار نظر رسمی در مورد این خبر اعلام نشده و به همین دلیل بهتر است که کمی با دیده تردید به آن نگریست. اما کمی کنکاش در خبرها و شایعات منتشره حکایت از وجود لپ تاپی با همین طراحی دارد که لوگوی آن در قسمت بالایی نمایشگر قرار دارد.

گفتنی است که این محصول همچنان در دست ساخت محسوب می شود و ممکن است که به زودی خبرهای جدیدی از شیائومی به گوش برسد که موفقیت های بیشتر آن در این حوزه جدید فناوری را تأیید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Mohammadreza Shady
    Mohammadreza Shady | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    من اینو میخرم کاریم به کپیش ندارم سخت افزارش عالیه

  • حسین
    حسین | ۹ دی ۱۳۹۳

    اول فکر کردم رو مک بوک ایره برچسب مارک می چسبوندم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی