ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلاتینیوم گیمز روی پروژه جدیدی کار می کند؛ آیا بایونتا 3 در دست ساخت است؟

اخیرا، 4Gamer یک مصاحبه بسیار بلندبالا با 150 بازی ساز ژاپنی منتشر کرد که در آن، هر کدام نقشه راه سال 2015 و فراتر را اعلام کردند. برخی، از پروژه های جدید خود در این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

اخیرا، 4Gamer یک مصاحبه بسیار بلندبالا با 150 بازی ساز ژاپنی منتشر کرد که در آن، هر کدام نقشه راه سال 2015 و فراتر را اعلام کردند. برخی، از پروژه های جدید خود در این سال رونمایی خواهند کرد و برخی دیگر پروژه های از پیش معرفی شده را عرضه می کنند. اما در این بین نام پلاتینیوم گیمز می درخشید، استودیویی که بایونتا 2، یکی از بهترین بازی های سال 2014 را به بازار عرضه نمود.

آکیکو کورودا، یکی از افراد کلیدی این استودیو بوده که 4Gamer با وی مصاحبه کرده است. در زیر متن دقیق صحبت های کورودا را می خوانید:

من کار روی پروژه بعدی را آغاز کردم اما به نظر می رسد که بعدا خبر آن اعلام خواهد شد. در هر صورت، من فکر می کنم جالب خواهد بود اگر چیزی مرتبط با بایونتا در سال 2015 عرضه شود، پس توجه بیشتری به ادامه بایونتا داشته باشید.

در ادامه مطلب بیشتر پیرامون این داستان می خوانیم.

2127891-169_bayonetta_2_wiiU_gameplay_061213_boss

کارگردان بایونتا 2، هاشیموتو یوسوکه هم اخیرا در ارتباط با پروژه ای جدید صحبت کرده بود، اما گنگ تر و نامفهوم تر از کورودا. در هر صورت، دیدن یک بایونتا جدید می تواند جذاب باشد، مخصوصا حالا که نسخه دوم این بازی بسیار موفق عمل کرده اما فروش خوبی در بازار نداشته است. هیدکی کامیا، مدیر این استودیو می گوید نه به امتیازات اهمیت می دهد و نه به میزان فروش. تا زمانی که همان تعداد اندک از بازی هایش لذت ببرند، این استودیو به ساخت بازی ادامه خواهد داد.

اگرچه، مشخص نیست که منظور کورودا چیست. آیا بایونتا 3 خواهد بود یا یک بسته الحاقی؟ یا شاید حتی ورژنی از بازی برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4. شاید هم یک بایونتا برای 3DS؟ هیچ چیز از این استودیو بعید نیست. صبر کنید، بایونتا برای پی سی چطور؟

نینتندو بسیار به این بازی اهمیت داده و بعید نیست که بخواهد آینده سری را از آن خود کند. یک بایونتا نصفه و نیمه با گیم پلی و کاراکترهای متفاوت می تواند جالب باشد و لیست انحصاری های Wii U در سال 2015 را پر بارتر از گذشته کند. تصور کنید نینتندو، این بایونتا جدید را با Wii U باندل کرده و سبب فروش بالای کنسول و بازی شود.

Bayonetta-2-1

سال 2015، نینتندو سلاح قدرتمندی به نام The Legend of Zelda را در اختیار دارد. پروژه جدید شیگریو میاموتو را هم که کنار آن قرار دهیم، نینتندو می تواند اواخر 2015 طوفان به پا کند. یک بایونتا جدید بسیار کارآمد خواهد بود تا Wii U در بازار، فروش منصفانه ای داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که تبلیغات برای بایونتا 2 به حد کافی نبود و نینتندو در این یک مورد کم کاری کرد اما این اشتباه اگر با بایونتا بعدی تکرار نشود، هم نینتندو شرایط مطلوبی خواهد داشت و هم پلاتینیوم گیمز بزرگ تر از گذشته خواهد شد.

انتشار بایونتا 2 برای کنسول های دیگر هم نظریه دیگری است که باید به آن توجه کرد. این اتفاق تقریبا غیر قابل انتظار است اما جنبه های مثبت بسیاری دارد. از یک سو، بایونتا 2 بدون شک بهترین بازی امسال در سبک Hack 'n Slash بود و از طرفی نامزد اصلی جایزه GOTY. این بازی در انحصار کنسول Wii U بود و دارندگان اکس باکس وان و پلی استیشن 4 از آن بی بهره بودند. انتشار بازی برای پلتفرم های دیگر، چندان به سود نینتندو نخواهد بود اما قطعا گیمرهای بیشتری شاهکار پلاتینیوم گیمز را بازی می کنند.

Scalebound، بازی جدید پلاتینیوم گیمز هم در انحصار اکس باکس وان است. مشخص نیست که سیاست این استودیو در ساخت بازی انحصاری چیست اما تا به حال دیده نشده که پلاتینیوم گیمز عنوان ضعیفی تولید کند. چه عناوینی در سال 2015 از هیدکی کامیا و همکارانش خواهیم دید؟ مشخص نیست، اندکی بیشتر باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Modav
    Modav | ۸ دی ۱۳۹۳

    سلام،
    دوستان ویندوزفونی برن بازی Ice Rage:Hockey رو دانلود کنن که فقط یه امروز رایگانه. (قیمتش حدود 2 دلار بوده توی روزای عادی)

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۸ دی ۱۳۹۳

    امیداورم برای تمام پلتفرم های گیم بیاد تا در مرحله اول همه لذتشو ببرند و در مرحله دوم این شرکت به حقش برسه و فقط پول پارو کنند ................................................................................................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی