ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LM55
تکنولوژی

LM55 جدیدترین شاهکار مزدا و بازمانده تور لی منز رونمایی شد

هدیه کریسمس مزدا به مشتاقان دنیای ماشین های مسابقه ای رونمایی شد. یک خودروی مفهومی زیبا که LM55 Vision Gran Turismo خوانده می شود و زیبایی ابر ماشین های بازی Gran Turismo 6 را در یکجا دارد. چندی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

هدیه کریسمس مزدا به مشتاقان دنیای ماشین های مسابقه ای رونمایی شد. یک خودروی مفهومی زیبا که LM55 Vision Gran Turismo خوانده می شود و زیبایی ابر ماشین های بازی Gran Turismo 6 را در یکجا دارد.

چندی پیش  کاز یامائوچی از مدیران کمپانی Polyphony Digital (یکی از زیرشاخه های واحد سرگرمی های سونی) نام های بزرگ این صنعت را به چالشی بزرگ برای طراحی باشکوه ترین خودروهای مفهومی مسابقه Gran Turismo 6 دعوت کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

عاقبت مرسدس بنز و تویوتا با اشتیاقی وصف نشدنی به این دعوت پاسخ دادند و نمونه های واقعی از این خودروها را ساختند تا زیبایی محصولات خود را به رخ حریفان بکشند.

اما رویکرد مزدا در قبال این چالش بیشتر بر جنبه مسابقه ای بودن نمونه مفهومی طراحی شده تأکید داشته و به همین دلیل برنده تور لی منز خود در سال 1991 را به عنوان مدل پایه برای طراحی خودروی مفهومی LM55 در نظر گرفت که حالا به لیست خودروهای Gran Turismo 6 نیز افزوده شده است.

قطعات این خودروی مفهومی از فیبر کربنی ساخته شده اند و یک شاسی مونوکوک برای آن در نظر گرفته شده که پیکره اصلی اش را می سازد و علاوه بر چابکی بالا، ظرافت و زیبایی را برای آن به ارمغان می آورد.

برای مشاهده تست انجام گرفته روی این مدل مفهومی، کافی است که جدیدترین آپدیت ارائه شده برای Gran Turismo 6 را روی PS3 دانلود کرده و آن را از منوی Vision GT سرچ نمایید که علاوه بر این مدل، تمامی ابر ماشین های معرفی شده در بازی مذکور نیز برای شما نمایش داده خواهد شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/MAZDA-LM55-Vision-Gran-Turismo-Unveiled.mp4"]

LM55 i1D4VjflbAQDVW_5 i1G2ZxX7rVdAd_6 i1gx3KYUW5wuQ7c_7 i1JsGoBbx6O82Ec_1 i1u9LsDkjO4E87E_3 i1vdpvGGAzmkG_11 i1VPT0YlTR1E87E_8 i1WoHuKqqrtRXSB_8 i1Z6efVttQx7ShH_2 i10evpxLOqpq2cc_9 i10w41dGjn3RyEE_10 i17NSJGFGgorQ8c_4 i19oBkWnI3Y3ldB_0_0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • HamedMJ
    HamedMJ | ۸ دی ۱۳۹۳

    آخ قبلم ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی