ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات فنی LG G4 در کنار عکسی که احتمالا متعلق به قلم LG G Pen است لو رفت

ال جی سال خوبی را گذراند. فروش تلفن های هوشمند این شرکت سود سرشاری را نصیبش کرد. LG G3 توانست به عنوان تلفن هوشمندی مناسب و پرچمداری درخور، جایگاهی مطلوب در بین مشتریان پیدا کند ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

ال جی سال خوبی را گذراند. فروش تلفن های هوشمند این شرکت سود سرشاری را نصیبش کرد. LG G3 توانست به عنوان تلفن هوشمندی مناسب و پرچمداری درخور، جایگاهی مطلوب در بین مشتریان پیدا کند و باعث شد افراد بسیاری نیز منتظر پرچمدار بعدی این شرکت باشند که به احتمال زیاد G4 نام خواهد گرفت.

اما قلم استایلوس G Pen ال جی بسیاری از دوست داران این برند را ناامید کرده است. بر خلاف پرچمدار این شرکت، این قلم اصلا گزینه ای مناسب برای رقابت با S Pen سامسونگ به نظر نمیرسد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در تصویر جدیدی که توسط یک سایت چینی لو رفته و در بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد تصویری از G Pen به چشم می آید. حداقل سعی شده اینطور به نظر برسد که قلمی که در تصویر دیده می شود یک G Pen است که لوگوی LG را روی خود دارد.

اما جدای از بحث در خصوص تصویر فوق و ظاهر واقعی G Pen، در این پست اطلاعاتی در مورد خصوصیات سخت افزاری پرچمدار بعدی این شرکت یعنی G4 نیز ارائه شده. طبق گفته های این سایت، G4 با نمایشگری ۵٫۳ اینچی از نوع QHD عرضه خواهد شد. ۴ گیگابایت رم در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از آن تعبیه شده. پشتیبانی از کارت حافظه، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ SoC هشت هسته ای و ۶۴ بیتی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430 از دیگر خصوصیات آن هستند.

دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی این مدل از خصوصیات شاخص آن به شمار می رود. در این دوربین از ضدلرزش اپتیکال نیز بهره برده شده و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند.

هر چند که این خصوصیات سخت افزاری برای پرچمدار بعدی ال جی منطقی به نظر می رسند، اما به نظر نمی رسد بتوان به قلمی که در تصویر مشخص است به عنوان G Pen مطمئن و امیدوار بود.

به هر حال باید برای اطمینان از ظاهر قلم ال جی و توان سخت افزاری پرچمدار بعدی این شرکت منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • زهرا
    زهرا | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام. لطفا منو راهنمایی کنید من تو تنظیمات گوشیم قسمت رمزگذاری تلفن رفتم و الان تمام نرم افزار های گوشیم پنهان شده و حتی مسیج و عکسها نیست . میشه راهنماییم کنید چه جوری دوباره برگردم به قبل که این رمز گوشیو بردارم همه اطلاعات برگرده به اولش. مدل گوشیم ال جی 4 استایلوس
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی