ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با DeviantArt، به تماشای بزرگترین گالری هنری دنیا در موبایل هایتان بنشینید

وبسایت DeviantArt با داشتن بیش از 32 میلیون کاربر، قدیمی ترین و بزرگترین شبکه اجتماعی گرافیست ها و علاقه مندان به هنر است. با داشتن یک حساب کاربری در این وبسایت می توانید آثار هنری خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۰

وبسایت DeviantArt با داشتن بیش از 32 میلیون کاربر، قدیمی ترین و بزرگترین شبکه اجتماعی گرافیست ها و علاقه مندان به هنر است. با داشتن یک حساب کاربری در این وبسایت می توانید آثار هنری خود را با مردم دنیا به اشتراک بگذارید، آثار هنرمندان بزرگ را مشاهده کنید، در میان علاقه مندان به هنر برای خود دوستانی بیابید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید.

پس از ده سال فعالیت، DeviantArt بالاخره از اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود برای پلتفرم های موبایل رونمایی کرده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید.

در DeviantArt میلیون ها اثر هنری در زمینه های مختلف مثل عکاسی، نقاشی، مجسمه تراشی، انیمه، فن آرت، آثار CG، طرح های وکتور و ... را مشاهده خواهید کرد. اگر از مشترکان قدیمی این وبسایت هستید، برای ورود به اپلیکیشن دیگر نیازی به ساخت حساب کاربری نداشته و با همان نام کاربری قدیم قادرید به آن وارد شوید.

درست مثل وبسایت با استفاده از اپلیکیشن هم می توانید آثار هنری خود را روی پروفایلتان آپلود کنید، برای کارهای دوستانتان نظر بگذارید، اطلاعات و وضعیت خود را به روزرسانی کنید، در گروه های مختلف هنری عضو شده و کارهای سایر هنرمندان را به لیست علاقه مندی های خود بیفزایید.

اما در منوی Today، What's Hot و Undiscovered همانند وبسایت می توانید جدیدترین آثار آپلود شده و محبوب ترین ها در میان کاربران را مشاهده کنید و از آنها برای کارهای بعدی خود ایده بگیرید. بخش Watch Feed نیز برای دنبال کردن جدیدترین آثار و تغییرات پروفایل افراد یا گروه هایی که آنها را دنبال می کنید در نظر گرفته شده.

پیشنهاد می کنیم اگر به دنیای هنر علاقه مندید، حتما اپلیکیشن DevianArt را در موبایل های اندرویدی یا آیفون و آیپدهایتان داشته باشید.

DeviantArt

DeviantArt

سازنده: DeviantArt قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18.6 / 8.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامین
    رامین | ۹ دی ۱۳۹۳

    فکرشم نمی کردم دیویانت آرت اپ موبایل بده

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۹ دی ۱۳۹۳

    جالبه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ دی ۱۳۹۳

    هی از اونا بود که دلم،خواست رو وینفون باشه ، ممنون بابت معرفیش

مطالب پیشنهادی