ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل بازار کریسمس را تصاحب کرد

موسسه آماری Flurry بالاخره شمارش خود را به پایان رساند و آمار تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری های خود از 19 تا 25 دسامبر را ارائه داد. بر این اساس، تعداد دستگاه هایی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

موسسه آماری Flurry بالاخره شمارش خود را به پایان رساند و آمار تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری های خود از 19 تا 25 دسامبر را ارائه داد. بر این اساس، تعداد دستگاه هایی که از طرف کمپانی اپل اکتیو شده بودند تقریبا دو برابر دستگاه های اکتیو شده ی بزرگترین رقیبش (سامسونگ) هستند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Apple-branded-devices-lead-the-way-in-holiday-activations

Flurry می گوید، به طور جهانی 51.3% دستگاه های اکتیو شده متعلق به اپل بوده، و پس از آن سامسونگ با 17.7%، نوکیا با 5.8%، سونی با 1.6% و ال جی با 1.4% در لیست 5 تولید کننده ای که موبایل هایشان بیشتر فعال شده اند جای دارند. همچنین این شرکت در آمار خود می افزاید که به ازای هر دستگاه سامسونگی که اکتیو شده، 2.9 دستکاه از کمپانی اپل نیز فعال شده است. از طرفی در ازای هر مایکروسافت لومیای اکتیو شده، 8.8 دستگاه از اپل فعال گشته است.

Phablets-have-a-great-Christmas

امسال، فبلت ها حسابی روی بورس بودند. از 19 تا 25 دسامبر، 13 درصد کل تلفن های همراهی که در سراسر جهان فعال شدند را فبلت ها تشکیل می دادند. این مقدار را مقایسه کنید با فصل تعطیلات سال گذشته که این رقم به 4% می رسید.

از سوی دیگر درصد فعال شدن تبلت ها کاهش محسوسی داشته است. در تعطیلات سال گذشته 17% کل دستگاه های فعال شده مربوط به تبلت ها بود که این مقدار امسال به 11% کاهش پیدا کرد.

در این دوره ی هفت روزه، آیفون 6 رکورد بیشترین دستگاه فعال شده را از آن خود نمود و آیفون 6 پلاس تنها توانست بین 5 دستگاه برتر باشد. Flurry همچنین یادآور شد که کارخانه های چینی مانند شیائومی و هوآوی در مجموع توانسته اند به کمتر از یک درصد از سهم دستگاه های فعال شده بازار برسند.

U.S.-consumers-spent-Christmas-downloading-apps

درصد بالایی از هدایای روز کریسمس و بسته هایی که زیر درخت کریسمس در انتظار گشوده شدن مانده اند را دستگاه های الکترونیکی تشکیل می دهند. ولی همانگونه که آگاه هستید حتی بهترین و گرانترین گجت ها نیز بدون اپلیکیشن ها تقریبا بی فایده اند. از این رو، دوره ی تعطیلات زمانیست که توسعه دهندگان هم سود بیشتری از هر مقطع زمانی دیگری می برند.

در 25 دسامبر Flurry به این نتیجه گیری رسید که در ایالات متحده مردم به طور متوسط 2.5 برابر بیشتر از یکم تا بیست و یکم دسامبر اپلیکیشن خریده و نصب کرده اند. در کنار هدایای الکترونیکی، بسیاری نیز به عنوان هدیه پول نقد و کارت هدیه دریافت می کنند که طبق تحقیقات این موسسه آماری، مقدار زیادی از این گونه هدایا صرف خرید اپلیکیشن شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • AiSoOo
    AiSoOo | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    آخری بدستت میارم اپل دیوووووونتم

  • Eh3an
    Eh3an | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    :دی

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    باید مینوشتین تقریبا سه برابر نه دو برابر

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۹ دی ۱۳۹۳

    الان همه ایفون 6 دار شدند. اگه مطلب راجع به نوت 4 بود همه نر دهنده ها نوت 4 داشتند !!! خیلیی باحالید باو . در ضمن آیفون نماینده رسمی در ایران نداره و اکثر گوشیهای آیفون 6 ابران یا تقلبیه یا قاچاق

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی