ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی کاغذ و تا در Let’s Fold

با یک ورق کاغذ کارهای شگفت انگیزی می توان انجام داد؛ از ساختن یک کلاه کاغذی ساده گرفته تا درآوردن هیبت یک پرنده. تمام این کارها با هنر تا و کاغذ ممکن اند، فقط باید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

با یک ورق کاغذ کارهای شگفت انگیزی می توان انجام داد؛ از ساختن یک کلاه کاغذی ساده گرفته تا درآوردن هیبت یک پرنده. تمام این کارها با هنر تا و کاغذ ممکن اند، فقط باید حوصله داشته باشید و کمی خلاقیت به خرج دهید. بازی Let's Fold برای طرفداران هنر کاغذ و تا یا اوریگامی طراحی شده و به غیر از سرگرمی، ساخت اشکال حیرت آوری به وسیله کاغذ را به شما آموزش می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در هر مرحله از Let's Fold شما باید در زمانی محدود، با کمترین تعداد تای ممکن شکل مورد نظر بازی را بسازید. با ساخت هر شکل، از یک تا سه ستاره می تواند به شما تعلق بگیرد که این بستگی به سرعت عمل شما در حل معما و تعداد اشتباه هایتان در تا زدن کاغذ دارد.

air.kr.fivethirty.YouCanFold6

بازی دارای 105 مرحله است که از همان مراحل ابتدایی هم سخت و دشوارند، هر چقدر هم که جلوتر بروید اشکال پیچیده تر و تعداد تا زدن ها بیشتر و بیشتر می شود، تا جایی که پیش روی در مراحل بدون استفاده از راهنمای بازی غیر ممکن می شود. خوشبختانه از لحاظ راهنمایی در بازی مشکلی ندارید و می توانید با فشردن آیکن لامپ در سمت راست صفحه، از راهنمای تصویری بازی برای رد کردن مرحله استفاده کنید.

به غیر از اینها، اگر حساب کاربری فیسبوکتان را به بازی متصل کنید می توانید از دوستانتان برای رقابت در بازی دعوت کرده و یا حتی برای حل معما از آنها کمک بگیرید. اگر به هنر اوریگامی علاقه مندید و خواهان یک بازی فکری عالی برای پایان هفته هستید، Let's Fold یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید به سراغش بروید.

Let's Fold

Let's Fold

سازنده: .FiveThirty, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۹ دی ۱۳۹۳

    با سلام دوستان ویندوز فونی در استور مایکروسافت نیز نرم افزاری بنامorigamiوجود دارد که بانصب ان بهمان اندازه اپ بالا ازش لذت خواهید برد موفق باشید.

  • کارگردان
    کارگردان | ۹ دی ۱۳۹۳

    تو این سبک بازی paperama خیلی گیم پلی حرفه ایتر و همچنین مراحل جذاب تری داره و کاملا آزاده و نمیگه که اشتباه رفتی یا نه....
    کلا سر کلاس خیلی خوبه...

  • gandolf
    gandolf | ۹ دی ۱۳۹۳

    خوشم نیومد

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ دی ۱۳۹۳

    دیروز داشتم رو موبایل یکی از اعضای خونه بازی میکردم مراحلش کمی سخت میشه اما خلاقیتشو دوست داشتم اما خب اگر اینجور بود که اول تا بزنی بعد بگه درسته یا غلط بهتره ، همینکه یه حرکت اشتباه میری میگه اشتباهه و دوباره ریستارت کنی ، اما در کل،گیم پلی جالب و ابتکارانه بود

مطالب پیشنهادی