ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

تلفن همراه جدید شیائومی با نام Redmi 1S Dual 4G به زودی رونمایی می شود

کمپانی چینی شیائومی که این روزها به خاطر عرضه اسمارت فون های ارزان قیمت و حتی انتشار شایعات و اخبار کذب، نامش در سرخط خبرها قرار گرفته است در نظر دارد که محصول تازه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

کمپانی چینی شیائومی که این روزها به خاطر عرضه اسمارت فون های ارزان قیمت و حتی انتشار شایعات و اخبار کذب، نامش در سرخط خبرها قرار گرفته است در نظر دارد که محصول تازه ای را در نخستین روزهای سال نو میلادی وارد بازار کند و باز هم خبرساز شود.

گفته می شود که نخستین محصول آن در روز چهارم ژانویه (14 دی ماه 1393) رونمایی می شود و در بیست و پنجم دی ماه هم رخداد بزرگ دیگری برای معرفی اسمارت فون دیگر آن برگزار خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما نخستین هدیه شیائومی به مناسبت سال نوی میلادی چه خواهد بود. انتظار می رود که نخستین تلفن همراه آن نسخه به روز شده ای از تلفن هوشمند مقرون به صرفه Redmi 1S باشد.

این اسمارت فون مقرون به صرفه هم طراز با Moto G موتورولا قرار دارد اما قیمت آن پایین تر است. گمانه زنی های حکایت از آن دارد که محصول تازه شیائومی بازار چین را هدف گرفته باشد و طبق گفته برخی، از استاندارد 4G LTE پیشتبانی خواهد کرد و توسط اپراتورهای یونیکام، چاینا موبایل و چاینا تلکام پشتیبانی می کند.

احتمال می رود که نام محصول جدید شیائومی Redmi 1S Dual 4G باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با این اسمارت فون رنگ آن است: تلفن همراه جدید شیائومی در قالب رنگ های مشکی، سفید، قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه ای، آبی و ارغوانی عرضه خواهد شد (به علاوه احتمال می رود که قاب پلاستیکی این تلفن همراه جدید هم قابل تعویض باشد).

امکانات سخت افزاری این محصول احتمالا کمی متفاوت از آن چیزی است که پیشتر در مورد آن منتشر شده بود: با این همه هنوز هم انتظار می رود که نمایشگر این تلفن هوشمند از نوع 4.7 اینچی با رزولوشن 720p باشد.

یک پردازنده اسنپدارگن 410 با چهار هسته Cortex A53، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول است.

از دیگر مشخصه های این تلفن همراه جدید می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی آن و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت عقب اشاره نمود.

ظرفیت باتری این اسمارت فون برابر با 2200 میلی آمپر ساعت بوده و از سیستم عامل Android 4.4 موسوم به کیت کت و پوسته MIUI بهره می برد.

Redmi 1S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد جواد ا
    محمد جواد ا | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    سلام
    ببخشید استاندارد یونیکام یعنی در ایران جواب نمیده؟
    خیلی فوری هستش
    لطفا بگین
    اگه یک گوشی استانداردش یونیکام باشه یعنی در ایران جواب میده؟
    ممنون

  • رهگذر
    رهگذر | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    "...و حتی انتشار شایعات و اخبار کذب، نامش در سرخط خبرها قرار گرفته است..."

    به اپل که میرسه شایعه هست به شیائومی که میرسه میشه کذب.

    جالبه نه؟

  • Salar
    Salar | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    از قدیم گفتن که گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده.
    شیائومی نتنها گوشی بلکه لوازم جانبی خوب و با کیفیتی میسازه که با توجه به قیمت بسیار مناسبش( نه تو ایران) با استقبال زیادی روبرو شده. اگر پاش به صورت گسترده باز بشه، دست خیلیها میبینیتش.

  • alireza2000
    alireza2000 | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    چه درباره ی گوشی های شیائومی بد بگین و چه خوب این گوشی هارو حتی از نزدیک هم شاید نتونین ببینین حالا هی بگین تقلب کرده تقلب نکرده اصلا به ما چه که پشت سر دیگران صحبت کنیم.
    بالاخره باید یک روز تو اون دنیا جواب بدیم

  • shemd
    shemd | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    من شنیده بودم میخوادMI5 رو عرضه کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی