ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

همسایه فوق جهنمی در Hellish Neighbours

چه گیمر حرفه ای باشید و چه نه، امکان ندارد نام بازی Neighbours from Hell یا همسایه جهنمی به گوشتان نخورده باشد. عنوان بسیار موفق استودیوی JoWood (که امروز تحت عنوان Nordic Games کار خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

چه گیمر حرفه ای باشید و چه نه، امکان ندارد نام بازی Neighbours from Hell یا همسایه جهنمی به گوشتان نخورده باشد. عنوان بسیار موفق استودیوی JoWood (که امروز تحت عنوان Nordic Games کار خود را ادامه می دهد) شما را در نقش یک پسر مردم آزار اما دوست داشتنی قرار می داد تا دمار از روزگار همسایه زشت و تنبلش دربیاورد.

استودیوی LUROMProduction به تازگی این عنوان خاطره انگیز  را برای سیستم عامل اندروید بازسازی کرده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید. 

همان طور که حتما به خاطر دارید، هدف شما در بازی گذاشتن تله برای همسایه و مخفی شدن از دست اوست. بعد از مخفی شدن باید منتظر بنشینید تا همسایه بی نوا در دام شما گرفتار شده و از عصبانیت به مرز دیوانگی برسد، در این صورت می توانید در گوشه ای به ریش همسایه بیچاره بخندید و مرحله را به اتمام برسانید.

14

البته Hellish Neighbours یک عنوان رسمی از سازنده اصلی بازی نیست و استودیوی لوروم تنها نسخه اول بازی را برای سیستم عامل اندروید پورت کرده است. البته این نسخه پورت شده خالی از عیب نیست و به احتمال زیاد با باگ های متعددی در هنگام بازی رو به رو شوید، با این حال در صورت استقبال کاربران عرضه بروزرسانی بازی و همچنین ساخت آن برای سیستم های عامل iOS و ویندوزفون نیز محتمل است.

اگر دوست دارید که با این سری بازی فوق العاده تجدید خاطرات کنید پیشنهاد می کنیم همین حالا Hellish Neighbours را برای گجت های اندرویدی تان دانلود کرده و از اذیت و آزار همسایه بدترکیب بازی لذت ببرید.

Hellish Neighbours

Hellish Neighbours

سازنده: LUROMproduction قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • hamed
    hamed | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    بازیه قشنگیه.ولی من نمیتونم فصل دو رو بازی کنم لطفا بهم بگین چی کار کنم?

  • متین
    متین | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    نیمد

  • یه تفر
    یه تفر | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    همش عالی بود ولی برامنه همه مرحله هاش نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی