ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۵ مبتنی بر تایزن خواهند بود

تصاویر این مطلب اولین نمونه اولیه از تلویزیون های HD سامسونگ را با سیستم عامل Tizen نشان می دهد. چیزی که این شرکت قصد دارد روی تمامی این محصولات پیاده کند. در حالی که سیستم عامل ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

تصاویر این مطلب اولین نمونه اولیه از تلویزیون های HD سامسونگ را با سیستم عامل Tizen نشان می دهد. چیزی که این شرکت قصد دارد روی تمامی این محصولات پیاده کند.

در حالی که سیستم عامل تایزن هنوز روی هیچ تلفن هوشمندی در بازار دیده نمی شود، سامسونگ اعلام کرده تمامی تلویزیون های هوشمندش در سال ۲۰۱۵ مبتنی بر تایزن هستند.

بنابراین این سوال پیش می آید که این تلویزیون ها چه کارایی هایی دارند؟ ظاهرا به غیر از امکان پخش Playstation Now که سرویس پخش بازی های در حال انجام بر روی این تلویزیون هاست، امکان استریم تلویزیون بر روی تلفن های هوشمند سامسونگ که در نزدیکی این ابزارها هستند نیز وجود دارد. در این سیستم از بلوتوث LE برای شناسایی ابزارهای استفاده شده و سپس با کمک WiFi Direct اتصال مورد نیاز برای پخش فراهم می شود.

پیش از این سامسونگ با تلاش هایی برای ورود تلویزیون های مبتنی بر Google TV سعی داشت اندروید را به اتاق نشیمن خانه ها وارد کند که موفقیت چندانی حاصل نشد؛ اینبار اما باید دید در نمایشگاه CES که کمتر از یک هفته با آن فاصله داریم، این پلتفرم جدید تا چه حد می تواند برای این شرکت موفقیت کسب کند.

در ادامه تصاویر بیشتری مشاهده کنید.

tizentv04-1 tizentv05-1 tizentv02-1 tizentv01-1 tizentv03-1 tizentv06-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    شاید تایزن نتونه روی گوشیای هوشمند موفق باشه ولی فک کنم استفادش رو بقیه دستگاه‌ها موفقیت آمیز باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی