ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میلیاردر روسی معتقد است ارزش شیائومی به 100 میلیارد دلار می رسد

یوری میلنر، سرمایه گذار روسی که ارزش دارایی هایش به 2 میلیارد دلار می رسد، بر این باور است که شیائومی در نهایت به شرکتی 100 میلیارد دلاری بدل خواهد شد. ارزش کمپانی مذکور در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

یوری میلنر، سرمایه گذار روسی که ارزش دارایی هایش به 2 میلیارد دلار می رسد، بر این باور است که شیائومی در نهایت به شرکتی 100 میلیارد دلاری بدل خواهد شد. ارزش کمپانی مذکور در ماه اخیر یک میلیارد بیشتر شده و در نهایت به 46 میلیارد دلار رسید.

همانطور که احتمالا می دانید، میلنر نیز از سرمایه گذاران همین کمپانی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

میلنر در مصاحبه ای با بلومبرگ گفته رشد بی سابقه ی این شرکت چینی باعث شده وی به چنین باوری برسد که این شرکت سازنده تلفن همراه به زودی به ارزش 100 میلیارد دلاری نیز خواهد رسید.

همچنین وی در ادامه می افزاید "فکر نمی کنم تا به حال به این سرعت به ارزش هیچ کمپانی دیگری یک میلیارد دلار افزوده شده باشد. در هر مقیاسی که در نظر بگیرید، این میزان رشد بی سابقه بوده است."

وی به این مورد نیز اشاره می کند که "بازار آسیا به خصوص کشورهایی نظیر هند و مالزی و همچنین اقتصاد های نوظهوری مانند ترکیه و برزیل، بازارهای بسیار مناسبی برای شیائومی به حساب می آیند و این شرکت می تواند در کنار فروش محصولات و افزایش درآمد و ارزش خود، تبدیل به اولین برند جهانی قابل اعتماد چینی نیز بشود. محصولات این کمپانی در صورت ارائه جهانی، توانایی در چنگ گرفتن سهم عمده ای از بازار را خواهند داشت ولی این همه چیز نیست. اهداف بزرگتری نیز وجود دارند که شیائومی می تواند آنان را برای خود ترسیم کند."

این حقیقت که میلنر اخیرا در شیائومی سرمایه گذاری کرده بر کسی پوشیده نیست، از این رو اظهار نظرهایش نیز باید اینچنین کوبنده باشند. وی در سال 2012 سرمایه ی شرکت Digital Sky خود را وارد کمپانی چینی کرد، شایان ذکر است در آن مقطع زمانی شیائومی تنها 4 میلیارد دلار ارزش داشت.

Milner-with-Zuckerberg

یوری میلنر سابقه و استعداد زیادی برای سرمایه گذاری در شرکت های نوپا دارد. بزرگترین مثالش نیز می تواند سرمایه گذاری در فیسبوک و علی بابا قبل از ارزش صدها میلیارد دلاری آنها باشد. در سال 2011 در علی بابا، و در 2009، او زمانی در فیسبوک سرمایه گذاری کرد که ارزشی معادل با 10 میلیارد دلار داشت.

پس از آن وی به Groupon روی آورد که در مقطعی از زمان به عنوان سریعترین رشد یک کمپانی از آن تمجید شد، البته این کمپانی هیچ گاه قله هایی را که خیلی ها فکر میکردند در حال فتحشان است را ندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • solook
    solook | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    قیمت روز گوشی های شیائومی در بازار ایران http://gooshichand.com/items/?&brand=Xiaomi

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Notam
    Notam | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    با توجه با زمان تاسیس شرکت و میزان محصولات و جایگاه کنونی شاید هم بیشتر هم بشه! با گسترش بازار های خارجی، این ارزش بیشتر هم میشه.
    سرمایه داران و محققین غیر چینی زیادی تو بخشهای مهم این شرکت فعالیت میکنن و این شرکت و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل دنیا تبدیل کردن.

  • farid
    farid | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    اگه وارد ایران بشه با قیمت های ارزون و سخت افزار قدرتمند استقبال بی نظیری ازش میشه.

  • MohaMad
    MohaMad | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    البته معنیش این نیست که کاملا با بازار تلفن همراه تسلط پیدا میکنه! این هم یه سهمی از بازار رو گرفت که بیشتر بخاطر قیمت های مناسبش بود در کنار کیفیت و زیبایی قابل قبول
    اما اینکه بیادو رو دست اپل و سامی بلند شه کمی دور از ذهنه چون حاشیه سود خیلی پایینی داره.
    مقایسش شاید مثل اپل و سامی ، با اینکه سامی از اپل خیلی بیشتر گوشی میفروخت اما رشد و در آمد اپل با شیب تندتری صعود میکرد، ولی وقتی که روزای جهش سامی رو به خاطر میارم خیلیا فکر میکردن که اپل روز به روز ضعیفتر میشه اما نشد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی