ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اندروید آبنبات چوبی برای محصولات سامسونگ به زودی منتشر می شود؟

در هفته های گذشته بارها در مورد در مورد آماده سازی های اندروید ۵ توسط سامسونگ خبرهایی بیرون آمده. این شرکت قصد دارد نسخه جدید اندروید را به زودی برای ابزارهایی مثل Galaxy S5 عرضه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در هفته های گذشته بارها در مورد در مورد آماده سازی های اندروید ۵ توسط سامسونگ خبرهایی بیرون آمده. این شرکت قصد دارد نسخه جدید اندروید را به زودی برای ابزارهایی مثل Galaxy S5 عرضه کند.

اکنون اما در سایت ردیت کسی که ادعا می کند از کارمندان سامسونگ است می گوید این به روز رسانی در ماه ژانویه برای اغلب تلفن های هوشمند پر طرفدار این شرکت عرضه خواهد شد.

نویسنده این پست در سایت ردیت می گوید سامسونگ با ارسال ایمیلی برای فروشگاه های عرضه کننده موبایل هایش، به آنها در مورد انتظاراتش از سال جدید خبر داده است. در این ایمیل سامسونگ اعلام کرده که روند عرضه به روز رسانی اندروید آبنبات چوبی را از ماه آینده آغاز می کند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در این پست در ردیت، به تاریخی مشخص اشاره نشده اما ظاهرا گلکسی اس ۵ برای سامسونگ اولویت دارد. پس از آن، گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج در اولویت های بعدی هستند. و بعد از آنها گلکسی نوت ۳ و گلکسی اس ۴ در رده های بعدی جدول دریافت به روز رسانی نسخه تازه اندروید برای سامسونگ هستند.

تاکید می شود این یک بیانیه رسمی از سوی سامسونگ نیست و هیچ منبع مستقلی اطلاعات منتشر شده را تایید نمی کند.

اما در صورتی که این خبر صحت کامل داشته باشد، می توان به سایر شایعات و حواشی نیز مطمئن بود. ظاهرا سامسونگ در حال حاضر در حال عرضه آزمایشی اندروید ۵ در اسپانیا و لهستان برای گلکسی اس ۵ است. پس در این صورت عرضه این به روز رسانی در ماه جاری میلادی برای سایر مناطق و سایر ابزارها نیز اصلا بعید نیست.

وبلاگ SamMobile از ماه نوامبر مشغول انتشار ویدئوها و اسکرین شات هایی است که اجرای اندروید ۵ روی ابزارهای سامسونگ را نشان می دهد. در این تصاویر و ویدئوها تغییرات ظاهری زیادی در اپلیکیشن های پیش فرضی مانند ماشین حساب و شماره گیر آن دیده می شود.

از زمان عرضه اندروید آبنبات چوبی توسط گوگل این بزرگترین به روز رسانی توسط گوگل به حساب آمده است. ظاهر نسخه جدید این سیستم عامل و بسیاری از اپلیکیشن های آن با زبان طراحی جدید گوگل یعنی متریال دیزاین تغییری بنیادی کرده اند. همچنین امکانات و قابلیت های جانبی بسیاری نیز به این نسخه اضافه شده که کار با ابزارهای مبتنی بر آن را ساده تر و کاربردی تر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    من موندم الان همه گوشی های سامسونگ تو کشور های دیگه ابدیتش اومد ایران هنوز نیومد .من A3دارم هنوز منتظر ابدیتشم یک ماه نیومده هنوز ایران فکر کنم اخرین کشور باشه تو ابدیت سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی