ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی اپلیکیشن Last Second؛ بانک اطلاعات بهترین تورهای گردشگری

تعطیلات سال نو، بهترین فرصت است تا به همراه اعضای خانواده به سفر برویم، کمی از نگرانی ها و استرس ها دور شویم و خستگی یک سال کار و درس را از تنمان بیرون کنیم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

تعطیلات سال نو، بهترین فرصت است تا به همراه اعضای خانواده به سفر برویم، کمی از نگرانی ها و استرس ها دور شویم و خستگی یک سال کار و درس را از تنمان بیرون کنیم. راه های بسیار زیادی برای رفتن به سفر وجود دارد، که یکی از کم دردسرترین و البته پرخرج ترین آنها سفر با تورهای گردشگری است.

با ثبت نام در این تورها می توانیم در شهرهای مختلف ایران و جهان به سیاحت و گردش بپردازیم، بدون اینکه بابت رزرو هتل، بلیط هواپیما و عدم آشنایی با دیدنی های شهر نگران باشیم.

Last Second وبسایتی ایرانی است که اطلاعات تورهای گردشگری از معتبرترین آژانس های مسافرتی داخل کشور را برایتان جمع آوری کرده است. مدتی است که این وبسایت با همکاری استودیوی ایدک اقدام به عرضه اپلیکیشن موبایل لست سکند کرده تا راحت تر از همیشه به امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید.

در ادامه مطلب به بررسی اپلیکیشن LastSecond و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید. 

همان طور که گفتیم، لست سکند اپلیکیشنی برای جمع آوری اطلاعات تورهای گردشگری است. با استفاده از آن قادرید تورهای مسافرتی در داخل و خارج از کشور، مدت زمان تور، هزینه بلیط هواپیما، تصاویر هتل های محل اقامت به همراه هزینه رزرو، اطلاعات آژانس های مسافرتی در شهر خود و اخبار مربوط به توریسم و گردشگری را ملاحظه بفرمائید.

2

برای اینکه در بخش های مختلف اپلیکیشن توانایی درج نظر را بدست آورید، بدیهی است که باید برای خود یک حساب کاربری بسازید. ساخت حساب کاربری یک دقیقه هم وقتتان را نمی گیرد، اما ممکن است پروسه ارسال ایمیل فعالسازی کمی طولانی شود. در تستی که صورت گرفت، ایمیل فعالسازی حدود پانزده دقیقه پس از ثبت نام کاربری برایمان ارسال شد که امیدواریم سازندگان برای حل این مشکل چاره ای بیندیشند.

اما بپردازیم به خود اپلیکیشن و امکاناتی که از طریق آن در اختیار کاربر است. در درجه نخست رابط کاربری زیبا، سبک و مدرن اپلیکیشن نظرات را به خود جلب خواهد کرد. همه چیز در اپلیکیشن لست سکند در دسته بندی های منظم قرار گرفته و ابدا آشفتگی و بی نظمی یا هر گونه تبلیغات آزاردهنده را در محتوای آن مشاهده نمی کنید. بنابراین هنگام کار با آن آرامش کافی خواهید داشت.

3

منوی اپلیکیشن به صورت کشویی در سمت راست تصویر قرار گرفته و با بیرون کشیدنش به صفحات تورها، تورهای لحظه آخری، هتل ها، آژانس ها، اخبار، سفرنامه ها، پیام ها و علاقه مندی ها دسترسی خواهید داشت.

با ورود به منوی تورها می توانید فهرستی از تورهای داخل و کشورهای خارجی را مشاهده کنید. با کلیک روی هر تور، مثلا ترکیه تورهای شهرهای مختلف این کشور به نمایش در می آیند که با کلیک روی هر کدام به منوی لیست تورها وارد می شوید. در این منو می توانید فهرست تورها را بر اساس پرطرفدارترین، نام یا تاریخ اضافه سازی مرتب کنید. همچنین اطلاعاتی مثل نام آژانس، مدت اقامت و حداقل هزینه ثبت نام برای هر نفر، از طریق این بخش قابل مشاهده است.

با انتخاب هر گزینه، به منوی اختصاصی هر تور وارد خواهید شد. در این منو قادرید ریز جزئیات سفر را مشاهده کنید، از زمان شروع و پایان تور گرفته تا اطلاعاتی مثل مدارک لازم برای سفر، مشاهده ریز جزئیات هتل ها به همراه هزینه رزرو و راه های تماس با آژانس مسافرتی. خوشبختانه اگر توری را برای مسافرت انتخاب کردید، فقط با اشاره روی قسمت اطلاعات تماس می توانید از محیط برنامه با آژانس مسافرتی تماس بگیرید.

4

در پایین صفحه قسمتی برای نظرات کاربران در نظر گرفته شده که با مطالعه آنها می توانید از نحوه عملکرد تور مورد نظر مطلع شده و تصمیم درستی را اتخاذ کنید. اگر هم توری را مناسب یافتید، می توانید با فشردن آیکن ستاره در بالای تصویر آن را به لیست علاقه مندی هایتان بیفزایید.

قسمتی از اپلیکیشن به تورهای لحظه آخری اختصاص داده شده که با آن می توانید تورهایی تا تاریخ حداکثر هفت روز آینده را مشاهده کنید. این گزینه بیشتر مناسب کسانی است که فرصت انتظار برای تورهای نوروزی را نداشته و قصد دارند هر چه سریع تر به مسافرت بروند.

در منوی هتل ها قادرید هتل های موجود در ایران و نقاط مختلف دنیا را پیدا کنید، به تماشای تصاویر هتل بنشینید، با امکاناتش آشنا شوید، شماره های تماس و وبسایت آن را مشاهده کرده و در قسمت نقد و بررسی به آن امتیاز دهید.

5

منوی آژانس ها برای یافتن آژانس های مسافرتی در استان و شهر شما اختصاص داده شده است. با ورود به منوی هر آژانس، به غیر از گذاشتن نظر و مشاهده اطلاعات تماس قادرید مکان آن روی نقشه با کمک اپلیکیشن های جانبی مثل گوگل مپ و همچنین لیست تورهای ارائه شده آن آژانس را مشاهده کنید. البته عدم وجود بخش جستجو چه در این بخش و چه در قسمت های دیگر اپلیکیشن به وضوح احساس می شود.

یکی از جذاب ترین بخش های این اپلیکیشن بخش سفرنامه هاست که در آن، کاربران لست سکند از تجربیات خود از سفر با تورهای گردشگری به نقاط مختلف دنیا نوشته و تصاویرش را با کاربران به اشتراک گذاشته اند. آخرین بخش اپلیکیشن نیز بخش اخبار است که در آن می توانید آخرین خبرها در مورد گردشگری و توریسم را دنبال کنید.

لست سکند فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده اما بنا به گفته سازنده به زودی نسخه iOS آن نیز عرضه خواهد شد. اگر برای نوروز امسال قصد سفر دارید، پیشنهاد می کنیم حتما این اپلیکیشن رایگان و کاربردی را برای داشتن سفری آسان و بی دردسر امتحان کنید.

تور لحظه آخری - لست سکند

تور لحظه آخری - لست سکند

سازنده: LastSecond قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • touragahi
    touragahi | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    سلام
    نظرات خیلی خوب و عالی
    یکی از بهترین سایتهایی که من تا حالا دیدم سایت تورآگهی بوده که خیلی کمک می کنه سریع تورتو تو شهر خودت پیدا کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی