ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین و کاربردی ترین درون های سال گذشته میلادی

برای کمی هیجان آماده اید؟ یک Drone آماده کنید و در فضای هوایی مورد نظر خود با آن به پرواز درآیید. در این مطلب می خواهیم برخی از بهترین درون های سال ۲۰۱۴ که می توانید ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

برای کمی هیجان آماده اید؟ یک Drone آماده کنید و در فضای هوایی مورد نظر خود با آن به پرواز درآیید. در این مطلب می خواهیم برخی از بهترین درون های سال ۲۰۱۴ که می توانید آنها را خریداری نمایید به شما معرفی کنیم.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

نسخه محدود شده درون Code Black به همراه دوربین اچ دی

Code-Black-Drone1-520x320

اگر به دنبال خرید اولین درون خود هستید، یا می خواهید آن را به کسی هدیه دهید، انتخابی بهتر از Code Black Drone نخواهید داشت. این درون واقعا زیبا و به رنگ مشکی ساخته شده. این محصول امکانات و ویژگهای پروازهای ساده تا حرفه ای را دارد، بنابراین می توانید پروازهای ساده با آن انجام دهید یا برای پروازهای حرفه ای و پیشرفته از آن بهره ببرید. با تمرین بیشتر می توانید پروازهای بسیار حرفه ای تر را هم انجام دهید.

درون مورد بحث همچنین مجهز به یک دوربین است که با استفاده از آن می توانید ویدئوهایی با کیفیت اچ دی را هنگام پرواز خود ثبت نمایید. این محصول را می توانید با قیمت ۸۹ دلار خریداری کنید.

Extreme Micro Drone 2.0 به همراه دوربین

The-Extreme-Micro-Drone-520x390

این درون به اندازه ای کوچک هست که بتوانید در فضاهای داخلی به راحتی با آن پرواز کنید. اما در عین کوچک بودن، قدرت این محصول به قدری هست که بتوانید بهترین استفاده را از دوربین آن ببرید. این درون برای ضبط ویدئویی از پروازهای شما کاملا آماده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید قیمت آن ۷۴٫۹۹ دلار است.

+The 3DRobotics IRIS

redesign_Drone_richardBranson1-1-520x390

به دنبال یک درون پیشرفته برای فیلمبرداری های حرفه ای هستید؟ این محصول برای افراد حرفه ای در این زمینه به اندازه کافی خوب است. درون مورد بحث می تواند در مسیرهای از پیش تعیین شده پرواز کند، یا بر اساس موقعیت جی پی اس تلفن هوشمند شما به پرواز درآید و حتی قابلیت پرواز خودکار را هم دارد.

اگر این محصول را با یک دوربین GoPro همراه سازید بهرین دستگاه ممکن را برای شکار و ثبت فیلم های حرفه ای خواهید داشت. می توانید این درون را با قیمت ۷۵۰ دلار خریداری کنید.

The Panther Air Drone به همراه دوربین اچ دی

redesign_PantherDrone_MF1_1114-520x390

این محصول با چهار بخش چرخان برای پرواز از بدنه ای با دوام برخوردار است و نیز از تثبیت گر ژیروسکوپ داخلی بهره می برد که پروازهایی مناسب را برای دارنده آن به ارمغان می آورد. همچنین درون مورد بحث یک حالت به نام stunt mode دارد که با آن می توان دستگاه را به راحتی چرخاند و حتی افراد تازه کار نیز می توانند به سادگی در این حالت حرکات جالبی را با کمک این درون انجام دهند.

درون یاد شده مجهز به یک دوربین با قابلیت ضبط اچ دی ۷۲۰p نیز هست که می تواند فیلم پرواز شما را از لحظه شروع تا فرود به خوبی ثبت کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید قیمت آن ۱۱۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    براي خريد extreme micro drone 2.0 توي ايران بايد چكار كنيم اخه اين سايتي واسه خريدش ميريم خارجيه؟؟؟؟؟؟
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی