ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Tesla S P85D

رقابت دو مدل Tesla S P85D و P85 [تماشا کنید]

خودروی Tesla S P85D همواره به خاطر شتاب بسیار خوبش مورد تمجید صاحب نظران قرار داشت. به تازگی ویدئوی جدیدی از سایت Drag Times منتشر شده مهر تأییدی است بر این ویژگی. در این ویدئو دو مدل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

خودروی Tesla S P85D همواره به خاطر شتاب بسیار خوبش مورد تمجید صاحب نظران قرار داشت. به تازگی ویدئوی جدیدی از سایت Drag Times منتشر شده مهر تأییدی است بر این ویژگی.

در این ویدئو دو مدل سال 2013 و 2014 Tesla S با نام های P85 و P85D با یکدیگر مسابقه می دهند و محصول سال گذشته تسلا یعنی P85 حسابی به چالش کشیده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل 2014 این ماشین با امکاناتی نظیر دو موتور مجزا در عقب و جلو، چهار چرخ متحرک و قدرتی معادل 691 اسب بخار شانسی برای پیروزی مدل قبلی خود باقی نمی گذارد.

Tlesla S P85D

در ویدئوی دوم، این دو ماشین با هم وارد مسابقه می شوند. در ابتدا، مدل اصلی یعنی همان P85 جلو می افتد اما پس از چند ثانیه P85D آن را پشت سر می گذارد.

همانطور که در ابتدا گفتیم مدل جدید تسلا از نوع دو موتوره است و براساس اعلام سایت Drag Times، ترکیب 471 اسب بخار توان موتور عقب و 221 اسب بخار از موتور جلویی آن باعث شده است که به گشتاور 864 دست پیدا کند که تقریبا دو برابر خودروی فورد ماستنگ 2015 V8 است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Tesla-Model-S-P85D-(691HP)-vs-P85-(415HP)-Heads-up-Drag-Racing-from-a-Stop.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    خانم موسوی .البته در ابتدا p85 اصلی جلو نمی افته. اصلی همون قرمزه است. در آخر p85d سرعتش رو کم میکنه قرمزه بهش میرسه. از چراق ترمزش میشه متوجه شد

  • mostafa
    mostafa | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    کاش خودروسازای خودمون یکم حتی یکم ب فکر ما هموطناشون بودن این ب اصطلاح خودروهاشونو (آشغالاشونو) نمیچاپیدن بهمون یا حداقل میچاپیدن ولی با ی قیمت معقول

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی