ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های اینترنت ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل بسته های اینترنتی جدید خود را به مناسبت هفته وحدت عرضه کرد

ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است. به گزارش روابط ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۹

ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با عرضه این بسته‌های جدید، مشترکین می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه، هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و ضمن تجربه اینترنتی با سرعت بالا و کیفیتی جهانی، هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. با استفاده از سرعت و کیفیت فوق‌العاده خدمات نسل سوم و همچنین 4G که در حال حاضر فقط از سوی ایرانسل عرضه می‌شود، امکان برخورداری از برنامه‌های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت همراه نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

برای آشنایی بیشتر با این بسته ها در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس این گزارش، بسته روزانه 300 مگابایتی با قیمت 4هزار تومان، بسته یک روزه شبانه یک گیگابایتی با قیمت هزار تومان، بسته هفتگی 40 مگابایتی با قیمت هزار و 500 تومان و 450مگابایتی با قیمت 6هزار و 500 تومان، بسته یک ماهه 350 مگابایتی با قیمت 7هزار تومان،یک ماهه شبانه 24گیگابایتی با قیمت 10هزار تومان و بسته های 3 ماهه 3 گیگابایتی با قیمت 30هزار تومان، 6گیگابایتی با قیمت 50هزار تومان، 9 گیگابایتی با قیمت 65هزار تومان، 12 گیگابایتی با قیمت 75هزار تومان، 15 گیگابایتی با قیمت 90هزار تومان، 18گیگابایتی با قیمت 95هزار تومان، 30 گیگابایتی با قیمت 120هزار تومان و 50 گیگابایتی با قیمت 150 هزار تومان به مناسبت هفته وحدت به فهرست بسته های تخفیفی اینترنت همراه ایرانسل اضافه شدند.

این بسته های جدید علاوه بر بسته های قبلی در اختیار مشترکین قرار گرفته و امکان برخورداری از بسته های پیشین کماکان مقدور است و بدین ترتیب تنوع بسته های اینترنت همراه افزایش داده شده است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #5*555* از کلیه بسته‌های افزایشی اینترنت همراه مطلع شده و نسبت به انتخاب و فعال‌سازی بسته مورد نظر خود اقدام کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های افزایشی ایرانسل از طریق وبسایت این شرکت قابل مشاهده است.

از سوی دیگر تمامی مشترکینی که در روزهای ۱۴ و ۲۱ دی ماه 93 نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند، از 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان سه روزه بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مهدی
    مهدی | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    یه بسته 300 مگابایتی یک ماهه خریدم در عرض 4 روز تموم شد در صورتی که فقط واسه چت کردن بود جالب اینجایه که تو یکی از شبکه های اجتماعی هر پیامی که می دادم تقریبا 1 مگابایت کم می کرد ایا این درسته ؟؟؟؟؟؟

  • Arthut
    Arthut | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    جناب آقای قاسمی عزیز و دوستان سایت دیجیاتو، من 12 دی یه نظر راجع به بسته های اینترنتی ایرانسل نظر دادم، نمیدونم چرا تا الان رو سایت نذاشتین، من نظرمو با رعایت موازین اخلاقی دادم، لطفا به نظرات دیگران احترام بذارید، چون مخاطبانتون زیادن و ارزش شما به همین مخاطبینه...با سپاس

  • مهدی جون
    مهدی جون | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    بسته های اینترنتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی