ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اپلیکیشن Blue Link می توانید خودروهای هیوندای را از راه دور کنترل نمایید [تماشا کنید]

کمپانی کره ای هیوندای اخیراً اپلیکیشنی را برای اندروید پوشیدنی توسعه داده که کاربران توسط آن می توانند قابلیت های خودروهای تولیدی این شرکت را از طریق ساعت های هوشمند و سایر ابزارهای پوشیدنی که مبتنی بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

کمپانی کره ای هیوندای اخیراً اپلیکیشنی را برای اندروید پوشیدنی توسعه داده که کاربران توسط آن می توانند قابلیت های خودروهای تولیدی این شرکت را از طریق ساعت های هوشمند و سایر ابزارهای پوشیدنی که مبتنی بر Android Wear باشند کنترل نمایند.

توسط این اپلیکیشن که Blue Link نام دارد می توان درهای خودرو را قفل یا باز کرد، چراغ ها و یا خود اتومبیل را روشن و خاموش نمود و یا بوق آن را به صدا درآورد و البته فراموش نکنید که همه ی این موارد به سادگی و تنها از طریق ساعتی که بر روی مچ دست خود بسته اید صورت می پذیرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اپ مورد بحث قابلیتی با عنوان Car Finder در نظر گرفته شده که چنانچه فراموش کردید خودرویتان را در کجا پارک کرده اید می توانید با استفاده از آن مجدداً بیابیدش و البته اگر اتومبیل شما دچار نقص فنی شود با Blue Link قادر خواهید بود تقاضای خدمات پشتیبانی نمایید.

استفاده از اپلیکیشن مذکور به سادگی تنها یک لمس بر روی نمایشگر ساعت هوشمند صورت می پذیرد و علاوه بر آن کاربران می توانند از فرمان های صوتی مانند "Start my car" نیز بهره بگیرند. این اپ با کلیه ی خوردهای هیوندای که نسل اول و یا دوم سرویس Blue Link بر روی آنها پیاده سازی شده سازگاری خواهد داشت.

2-1.0

Barry Ratzlaff مدیر اجرایی هیوندای در همین رابطه می گوید: "اپلیکیشن جدید نماینگر نحوه ی ترکیب شدن سرویس Blue Link به همراه ابزارهای پوشیدنی مبتنی بر پلتفرم اندروید در زندگی روزمره ی کاربران ما است. متصل شدن به یک خودرو از طریق ساعتی که بر پشت دست دارید و کنترل آن از طریق تکنولوژی تشخیص صدا مسئله ای بود که تا کمی قبل تنها در فیلم های علمی و تخیلی می توانستیم ببینیم، اما حالا صاحبان خودروهای هیوندای می توانند آن را در عالم واقعیت و در عمل تجربه نمایند."

همه ی قابلیت های ریموت ارائه شده برای اپ مبتنی بر اندروید پوشیدنی Blue Link، در اپلیکیشن ویژه و مشابه ای که برای تلفن های هوشمند در گوگل پلی استور ارائه گشته است نیز در دسترس خواهد بود.

در صورتیکه از یکی از خودروهای هیوندای که سرویس Blue Link بر روی آنها فعال است بهره مند هستید و می خواهید بدانید با استفاده از این سرویس و اپ ویژه ی ارائه شده برای آن چه کارهایی می توانید انجام دهید بد نیست ویدئویی که در پایان این مطلب آمده را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Hyundai-Blue-Link-Blue-Link-Stories-Remote-Access.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • عباس
    عباس | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    من يه جنسيس ٢٠١٥ فول royal اومم vip رو دارم ، اين اپليكيشن روي اپل هم هست و نصبش كردم اما وقتي وارد سايت ميشي تورو هدايت ميكنه به سايت usa-hyundai و ازت ميخواد يه يوزر و پسورد براي خودت درست كني و حتما كيبايستي ادرست توي امريكا باشه ، دوماً هم ميبايستي متشينت رو از يكي از نمايندكي هاي امريكا خريده باشي ، ، كلاً درست مثل gps اش توي ايران راه نميفته

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    کسی میدونه کدوم مدل از خوردهای هیوندای نسل اول و یا دوم سرویس Blue Link روشون پیاده سازی شده ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی