ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند جدید آلکاتل از سه سیستم عامل پشتیبانی می کند

پیشتر از آلکاتل خبر رسید که برند پالم را خریداری کرده و حالا مشخص شده که این کمپانی تلفن همراه جدیدی به نام پیکسی را ارئه خواهد کرد. اما این نخستین مدل از اسمارت فون مقرون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۷

پیشتر از آلکاتل خبر رسید که برند پالم را خریداری کرده و حالا مشخص شده که این کمپانی تلفن همراه جدیدی به نام پیکسی را ارئه خواهد کرد.

اما این نخستین مدل از اسمارت فون مقرون به صرفه پیکسی نیست با این حال، به نوبه خود کاملا منحصربفرد است. این تلفن هوشمند با سه سیستم عامل ویندوز فون، اندروید و حتی فایرفاکس سازگاری دارد.

در ادامه این خبر با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول چند سیستم عاملی در قالب چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد: یک مدل 3.5 اینچی 3G و سه مدل بزرگ تر با امکان پشتیبانی از استاندارد LTE که با نمایشگرهای 4، 4.5 و 5 اینچ عرضه می شوند.

کمپانی سازنده پیکسی در این رابطه اعلام کرده است که کاربران با استفاده از این اسمارت فون ها می توانند از سیستم عامل های یکسان در محل کار، خانه و حتی در مسافرت استفاده نمایند.

مدل 3.5 اینچی این محصول تنها از ارتباط 3G پشتیبانی می کند و امکانات سه مدل دیگر هم با دیگر اسمارت فون های پیشرفته موجود در بازار برابری نمی کند.

اما کمپانی آلکاتل در رابطه با محصول تازه خود اظهار داشته که کاربران سیستم های پیچیده را نمی خواهند و در عوض دوست دارند در محیط های مختلف به سیستمی دسترسی داشته باشند که از قبل با آن کار کرده باشند.

همانطور که در ابتدا گفته شد این اسمارت فون از سه سیستم عامل مختلف پشتیبانی می کند و شاید برای آلکاتل کمی دشوار باشد که کاربرانش را در مورد مزایای آن مجاب نماید اما حداقل کمپانی سازنده این محصول تجربه کار با هر سه سیستم عامل یاد شده را دارد و می توان با خیالی آسوده به آن اطمینان کرد.

این کمپانی تاکنون محصولات مختلفی را با هر سه سیستم عامل ذکر شده عرضه کرده است: مدل قبلی پیکسی با سیستم عامل گوگل، فایر فون با سیستم عامل موزیلا و POP 2 همراه با سیستم عامل ویندوز فون و پردازنده 64 بیتی عرضه شد.

گفتنی است که برند پالم در نوامبر امسال یعنی حدودا یک ماه قبل به شرکتی تحت سرپرستی نیکلاس زیبل که مدیریت بازار آلکاتل وان تاچ در آمریکا را نیز بر عهده داشت فروخته شد.

این اقدام نشان از آن داشت که کمپانی آلکاتل در تلاش است تا حضور خود در بازارهای غربی را افزایش دهد، با این حال باید منتظر ماند و دید که برنامه آن برای ماه های آتی چیست و در راستای رسیدن به این هدف چه برنامه های دیگری را در دستور کار خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • حسین
    حسین | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    لطفا سایت را روی اینترانت هم فراهم کنید

  • amin
    amin | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    هوار هوار

  • srb90
    srb90 | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    کاش میشد هر گوشی که دلت میخواد بخری بعد مثل پی سی هر سیستم عاملی که دوست داری روش نصب کنی یا واسه تنوع عوض کنی :) ^_^

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    جایی ذکر نشده برای تغییر پلتفرم باید چکار کنی؟ گوشی رو خاموش کنی و دوباره روشن کنی، موقع بوت سیستم عامل عوض کنی؟ خوب اینجوری خیلی بد می شه...
    اگر این امکان رو داشت که برنامه هر سه سیستم عامل رو باهم اجرا می کرد و لانچر رو هم می تونستی انتخاب کنی، ویندوزفون می خوای یا اندروید یا فایرفاکس باحال بود!
    یا انکه لااقل بدون خاموش و روشن کردن و فقط با انتخاب یک گزینه از تنظیمات می تونستی بین سیستم عامل ها سوییچ کنی خوب بود، ولی اینکه تو همش بخوای برای اجرای یه برنامه گوشی رو ریست کنی و بری تو یه پلتفرم دیگه، یکم که نه ، خیلی آزار دهنده است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی