ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جو بلفیوره: آفیس را برای ویندوز فون فراموش نکرده ایم

مایکروسافت اخیرا سر و صدای بسیار زیادی در خصوص اپلیکیشن Office برای سیستم عامل های اندروید و iOS به راه انداخته بود و ما نیز تا بحال گمان می بردیم احتمالا این کمپانی عرضه آفیس برای ویندوز فون را به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت اخیرا سر و صدای بسیار زیادی در خصوص اپلیکیشن Office برای سیستم عامل های اندروید و iOS به راه انداخته بود و ما نیز تا بحال گمان می بردیم احتمالا این کمپانی عرضه آفیس برای ویندوز فون را به دست فراموشی سپرده ولی جو بلفیوره، یکی از اعضای اصلی و مدیران تیم توسعه ی سیستم عامل ها در مایکروسافت، نظر دیگری دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 بلفیوره در هفته گذشته سکوت مایکروسافت در این خصوص را شکسته و در اکانت Weibo خود می نویسد" تیم آفیس ما، ویندوز فون را از یاد نبرده است." در ادامه وی می افزاید که انتظار بارانی از اخبار مختلف قبل از سال نوی چینی (19 فوریه) را داشته باشید.

البته Windows Central اعتقاد دارد که اخبار مربوط به آفیس برای ویندوز فون با رویداد مایکروسافت برای ویندوز 10 که در تاریخ 21 ژانویه برگزار می شود همراه خواهد بود. اخبار رسمی دیگری از امکانات جدید و قابلیت های آفیس برای ویندوز فون ذکر نشده است.

اما این کار غیر منتظره بلفیوره و انتشار این اخبار مهم در شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo در ابتدا اندکی غیر معمول به نظر می رسد ولی در همان پست، وی به این مطلب اشاره دارد که "برخی امکانات جدید اپلیکیشن نرم افزار آفیس برای ویندوز فون صرفا برای کشور چین در دسترس بوده و از این نسخه در ماه پیش رو، پرده برداری خواهد شد."

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قبل از خرید نوکیا توسط مایکروسافت، کشور چین یکی از اولویت های نوکیا در عرضه محصولات به شمار می رفت.

به نظر نمی رسد آپدیت یک سری از اپلیکیشن های تجاری مانند آفیس، دردی از سهم پایین ویندوز فون در بازار های جهانی دوا کند ولی در هر صورت می دانیم که حالا مایکروسافت پس از عرضه آفیس برای پلتفرم های موبایل دیگر، بالاخره یادی از پلتفرم خود نیز کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (75 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی