ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند آلکاتل؛ زیبایی در کنار قیمت مناسب

آلکاتل اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، دستگاهی که در کنار زیبایی بازار هدف مشخصی برای خود دارد. این محصول که به نقل از کمپانی سازنده بسیار ارزان خواهد بود، ظاهرا قابلیت استفاده از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

آلکاتل اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، دستگاهی که در کنار زیبایی بازار هدف مشخصی برای خود دارد. این محصول که به نقل از کمپانی سازنده بسیار ارزان خواهد بود، ظاهرا قابلیت استفاده از سیم کارت را نیز داشته و با چهار نوع بند مختلف به بازار عرضه می گردد.

به نقل از آلکاتل، هدف از ساخت این ساعت هوشمند ایجاد حس سنتی کاربرد یک ساعت معمولی بوده و این کمپانی ظاهر کلاسیکی نیز به آن بخشیده است. از طرفی انبوهی از امکانات به روز و مدرن به همراه نرم افزار هایی که به کاربر امکان مشاهده فعالیت های روزانه خود را می دهند وجود خواهد داشت. (احتمالا سخن از وجود سنسور قدم شمار و ضربان قلب در میان است.)

به نظر نمی رسد این محصول که Alcatel OneTouch Watch نام گذاری شده، امکانات چندان متفاوتی از محصولات پوشیدنی که تا قبل از این نیز به بازار عرضه شده بودند داشته باشد و تنها تفاوتی که به آن امیدواریم، قیمت است. هر چند که آلکاتل در مورد قیمت نهایی خود برای ساعت هوشمندش هیچ ابراز نظری نکرده است.

گذشته از برچسب قیمت، از مشخصات سخت افزاری و قلب تپنده ی درون این ساعت هوشمند و یا اینکه با چه سیستم عاملی به بازار عرضه می شود هم اطلاعی در دست نیست.

اگر اتیکت قیمت OneTouch Watch زیر 200 دلار باشد، آیا مایل به خریدش خواهید بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • حامد
    حامد | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من میخواستم یه ساعت مچی تا 200 هزار تومن بخرم ولی گفتم شاید ساعت هوشمند ارزان قیمت مثل ایسوس شیائومی آلکاتل بهتر باشه بگیرم شما سایتی میشناسید وساعت هوشمندی داریم که با 200 تومن بتونم بگیرم لطفا سایت معرفی کنید و بگید ساعت هوشمند بگیرم بهتره یا ساده؟ خودم هوشمند دوست دارم ولی چون پول ندارم میگم شاید نتونم بگیرم به هر حال کمکم کنید موندم چیکار کنم باتشکر

  • من
    من | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    از وقتی با پدیده ای به نام موبایل آشنا شدم گوشیم آلکاتل بود. فک کنم مدل ot-301 ازاون آنتن دارا و بعد ot-806 که نیازم به وای فای رو برآورده میکرد، کلا با این برند چندین ساله حال میکنم. ولی به فکر بلک بری پاسپورتم. نظرتون چیه!؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی