ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 4 S-LTE، با اگزینوس 5433 معرفی خواهد شد

طی روزهای گذشته در مورد معرفی گلکسی نوت 4 LTE-A در دیجیاتو برایتان نوشته بودیم. نسخه ای از تلفن همراه پر طرفدار این روزهای بازار کشورمان که البته صرفا در کره جنوبی عرضه خواهد شد. در ادامه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

طی روزهای گذشته در مورد معرفی گلکسی نوت 4 LTE-A در دیجیاتو برایتان نوشته بودیم. نسخه ای از تلفن همراه پر طرفدار این روزهای بازار کشورمان که البته صرفا در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا به مشخصات دقیق تری که اعلام شده اند بپردازیم.

انتظارات بر این بود که گلکسی نوت 4 S-LTE که با نام کد SM-N916 شناخته می شود، به اسنپدراگون 810 مجهز شده باشد که این اتفاد رخ نداد. اکنون این طور به نظر می رسد که این تلفن هوشمند از پردازنده ساخت کمپانی سامسونگ بنام اگزینوس 5433 بهره برده و در همین راستا، احتمالا سامسونگ اولین کمپانی نباشد که از چیپست اسنپدراگون 810 در محصولاتش استفاده خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-Note-4-S-LTE-R-will-be-powered-by-the-Exynos-5433-CPU

همانگونه که قبلا نیز به اطلاعتان رسانده بودیم، این نسل از LTE سرعتی چهار برابر نسبت به نسل عادی LTE داشته و نرخ تبادل داده برابر با 300 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می کند.

این تلفن هوشمند همچنین از نسل خدمات مخابراتی مبتنی بر باند سه گانه ی 10MHz +10MHz +20MHz از طرف اپراتور SK Telecom که در کره جنوبی در دسترس است و در دسته بندی LTE 6 جای می گیرد نیز پشتیبانی به عمل می آورد. ولی سال آینده زمانی که دسته بندی LTE 9 تبدیل به یک استاندارد شود، نوت 4 SM-N916 همچنان قابلیت بهره برداری از سرعتی برابر با 450 مگابیت در ثانیه را هم خواهد داشت.

در کنار  SK Telecom، این تلفن هوشمند از طریق اپراتور Olleh نیز در دسترس خواهد بود. قیمت این محصول جدید همچنان نامعلوم است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    کاشکی از همون چیپ کوالکام استفاده میشد. ولی در کل اینش جالبه برام که چیپ های خود سامسونگ چه جهش بزرگی داشتن. تا همین ورژن قبلیش اصلا از LTE پشتیبانی نمیشد ولی حالا از آخرین نسل LTE پشتیبانی می کنن.

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    دیجیاتو یه مطلب جدا بزار انواع مدل های مختلف نوت 4 با سنسور های دوربین و پردازنده های مختلفش بزار!! فکر کنم به اندازه یه درس سه واحدی باشه!! ضمنا توی عکس اونجایی که خط قرمز کشیده نشون میده که با اندروید 5 هم هنوز حالت 64بیتی پردازنده اکسیسنوسش فعال نشده.

  • armin_sedaghat
    armin_sedaghat | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    سامسونگ هم مثله سایپا(اشاره به شاهکار پراید وانت،تراکتور پراید،قایق پراید،پراید پرنده......)تا 60 مدل از یه گوشی نزنه اروم نمیشینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی