ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابرماشین اندرویدی Broon وارد می شود

رانندگی با خودروهای برقی کوچک یکی از خاطراتی است که هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهد شد. برای بسیاری از ما، استفاده از این خودرو ها، اولین تجربه بدون استرس رانندگی مان بوده است. حال، یک کمپانی ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

رانندگی با خودروهای برقی کوچک یکی از خاطراتی است که هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهد شد. برای بسیاری از ما، استفاده از این خودرو ها، اولین تجربه بدون استرس رانندگی مان بوده است.

حال، یک کمپانی کره ای به نام Henes، سعی دارد انقلابی عظیم را در صنعت خودرو های برقی کودکان برای والدینی که هزینه زیادی را صرف خرید اسباب بازی می کنند، بر پا کند.

آغازگر این تحول Broon F870 خواهد بود؛ یک وسیله نقلیه برقی چهار چرخ متحرک که از دو موتور بهره می برد و سرعتی معادل 16 کیلومتر بر ساعت دارد.

در ادامه مطلب، برای آشنایی با این اسباب بازی رویایی با دیجیاتو همراه باشید.

design-3.0-w600

F870، که مدل ارتقا یافته محصولات پیشین این کمپانی است، در واقع نسخه ساده و کوچک تر از یک خودروی واقعی بوده و تمام قابلیت های آن را در خود جای داده است.

از جمله قابلیت های این خودروی منحصر به فرد می توان به صندلی چرمی، چراغ های جلو و عقب، آینه های جانبی قابل تنظیم، فرمان پذیری مبتنی بر دفرنسیال، سیستم پخش صوتی، ضربه گیر،‌ کمک فنر، برنامه تشخیص نقایص و یک تبلت ۷ اینچی مبتنی بر اندروید در قسمت داشبورد  اشاره کرد.

تبلت یاد شده، سیستم پخش موسیقی خودرو را کنترل کرده و امکاناتی نظیر برنامه کنترل کودک دارد. انتظار می رود که Broon F870 مبلغی در حدود ۸۹۵ تا ۱۰۰۰ دلار داشته باشد که با توجه قیمت های چند صد دلاری مدل های پلاستیکی و بدون امکانات مشابه، کاملا مقرون به صرفه است.

design-61-1.0-w600

این خودرو ابعاد کوچکی دارد و کودکان قد بلند در استفاده از آن دچار مشکل خواهند شد و اگر تصور می کنید که می توانید در کنار کودک تان از آن استفاده نمایید باید بگوییم که سخت در اشتباه اید.

اما برای لذت بردن از این محصول حتما لازم نیست پشت فرمان بنشینید، یک سیستم کنترلر بلوتوثی نیز به همراه آن عرضه می شود که شباهت زیادی به کنترل ماشین های کنترلی دارد.

برای امنیت بیشتر، این خودرو به گونه ای طراحی شده است که پس از خارج شدن از محدوده تحت پوشش و قطل ارتباط با سیستم کنترلی از حرکت باز می ایستد.

متاسفانه، هنوز امکان سفارش دهی این محصول برای علاقمندان وجود ندارد، با این حال می توان از طریق فروشگاه رسمی Broon طرح مفهومی پرینت شده آن را خریداری کرد.

در ادامه می توانید ویدیویی از عملکرد Broon F870 را مشاهده نمایید.

F8_0805.0-w600

F810.0-w600

F830_01.0-w600

f830_17.0-w600

f830_21.0-w600

F830-1.0-w600

F830-5.0-w600

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/HENES-BROON-F830.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • آقا حسین
    آقا حسین | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    اون لغت " دفرنسیال " مستقیم تو کبدم . کاری نداریم دیفرانسیل رو به زبون بچه های چراغ برق نوشتین . ولی مطلب جالب بود .

  • M7MX
    M7MX | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    قیمتش که اندازه یک ماشین واقعی هستش!
    ما بچه بودیم چی داشتیم و نسل فعلی چی دارند
    ماها سگا بازی میکردیم و قارچ خور نینتندو و شورش در شهر سگا و حالا چی بازی میکنند ! تازه من علاقه خاصی به بازیهای نسل قبل خودم داشتم حتی اتاری 2600 هم بازی میکردم!مخصوصا ماشین سواریش!
    یادش بخیر کومودور 64 و آمیگا و بعدش هم pc (پنتیوم2)و امولایزر نیو گیو و....(کارت گرافیک پنتیوم2 بودش 4مگابایت !) تازه خیلی خفن اون موقع بود! یادمه تا گرافیک بازیها64 مگابایت نشده بود باز بازی میکردم باهاش!!
    حالا 2تا گرافیک 2گیگابایتی دارم ولی چه فایده که عاشق بازیهای کارتونی 2بعدی هستم که قدیم بود و حالا هم هر از گاهی هستش...

  • M7MX
    M7MX | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    همون...یک زمانی جمله زیر را گفتم و حالا به حقیقت پیوند خورد!
    اندروید فقط بدرد اسباب بازی میخوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی