ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اطلاعیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اختلالات اینستاگرام

چند روزی است که سرویس اینستاگرام برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه شده و برخی از کارشناسان این مشکلات را به خاطر راه اندازی فیلترینگ هوشمند می دانند. اما وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۲

چند روزی است که سرویس اینستاگرام برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه شده و برخی از کارشناسان این مشکلات را به خاطر راه اندازی فیلترینگ هوشمند می دانند.

اما وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با این مساله و عدم ارتباط آن با فیلترینگ هوشمند، بیانیه ای را توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی های خود منتشر کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

متن اطلاعیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص اختلال چند ساعته یکی از شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با پالایش هوشمند، به اطلاع هموطنان عزیز می رساند سامانه پالایش هوشمند که از مدتی پیش به منظور صیانت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است تاکنون مطابق انتظار عمل کرده و هیچ گونه اختلالی نداشته است.

آنچه در روز گذشته در خصوص یکی از شبکه های اجتماعی اتفاق افتاد اختلال موقت شبکه ای بین شبکه ارتباطی ایران و CDNهای این شبکه اجتماعی بوده که در هر یک از شبکه های اجتماعی دیگر نیز امکان وقوع دارد و هیچ ارتباطی به سامانه پالایش هوشمند نداشته است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عمو جان
    عمو جان | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    بابا فیلتر بهانس،این نت هامون رو یه فکری کنین،من پارسال همین سرویس رو میگرفتم با300 دان میکردم الان با20،هی میگن پهنای باند 300برابرشد،ثابت نگهش دارین افزایش نخاستیم، ایشالا بعدا،خودشم صلواتی قطع و وصل میشه.فقط هی گرون میکنن میگن بهبود یافته،اره جون...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی