ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در CES قصد معرفی یک Walkman جدید را دارد

در محل برگزاری رویداد CES غرفه های شرکت های مختلف در حال برپا شدن است و در غرفه ی سونی نشانه هایی دیده می شود که بر مبنای آنها ظاهراً اینطور به نظر می آید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در محل برگزاری رویداد CES غرفه های شرکت های مختلف در حال برپا شدن است و در غرفه ی سونی نشانه هایی دیده می شود که بر مبنای آنها ظاهراً اینطور به نظر می آید که این غول تکنولوژی ژاپنی قصد دارد محصول جدیدی را تحت برند واکمن معرفی کند.

این شرکت کمی قبل تر و در ماه سپتامبر دست به معرفی مدل جدیدی از پخش کننده های موسیقی واکمنش با عنوان A17 زده بود که به گفته ی خود سونی سبک ترین و کوچک ترین پلیر دنیا محسوب می گشت. حالا بنر جدیدی در محل رویداد CES نصب شده که خبر از معرفی محصولی تازه در همین زمینه می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این مدل جدید از طراحی های کلاسیک سونی بهره می برد و در بالای قاب تمام مشکی آن یک ورودی هدفون ۳.۵ میلی متری با رنگ طلایی دیده می شود، در لبه ی کناری واکمن تازه وارد نیز دکمه های Play / Pause و... واقع شده اند. آنطور که از شواهد بر می آید شاید ما با مدل تکامل یافته ی ZX1 مواجه باشیم که در حال حاضر در انگلستان و با قیمتی معادل ۸۴۱ دلار به فروش می رسد.

همچنین برخی منابع احتمال می دهند سونی در ویدئویی که چند روز پیش و با عنوان Welcome to the New World منتشر کرد اشاره ی مختصری به محصول مورد بحث داشته است. در زمان انتشار ویدئوی مذکور بسیاری معتقد بودند سونی در آن قصد جلب توجه به موبایل جدیدی داشته که دارای تکنولوژی نمایشگری نوین، کیفیت صدای بسیار عالی و البته اندروید آب نبات چوبی خواهد بود ولی حالا این شک می رود که احتمالاً این ویدئو پیش در آمدیست بر معرفی یک پخش کننده موسیقی تازه و جذاب.

با توجه به عرضه ی مدل A17 ظرف چند ماه گذشته به نظر می آید تمرکز سونی به سمت تولید محصولاتی که قابلیت پخش موسیقی با کیفیت بالا را داشته باشند انتقال یافته و این شرکت تلاش دارد تا ابزارهایی با قابلیت پخش فایل های صوتی ۲۴ بیتی ۱۹۲ KHZ را ارائه نماید.

البته نباید فراموش کرد با توجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها در طی سال های اخیر کاربران دیگر تمایل چندانی به حمل یک پخش کننده موسیقی جدا ندارند و از همین رو باید دید سونی و سیاست های جدیدش در مورد تولید پلیر های صوتی با امکان پخش فایل های با کیفیت بالا تا چه حد می توانند در آینده موفق باشند.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    واکمن و کلی نوستالژی
    البته پلیر های واکمن خیلی خیلی حرفه ایی تر از موبایل و بقیه برند ها هستن و مخصوصا کسایی که صدا کار می کنن Walkman سونی خیلی خیلی حرفه ایی هستش در عرصه صدا

  • Adrian
    Adrian | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    چه کاریه 800 دلار ریخت دور ... یه ایپاد میخری یه سیستم عامل برتر و فوق العاده هم در اختیارته

  • amir hosein
    amir hosein | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    من نوت 4 با یه رم 65 گیگی بخرم ارزونتر در میاد!
    یا htc m8 با رم 128 گیگ و تمام لوازم یدکیش زیر 800$ در میاد!
    اگه جیبت سنگینه و نمیدونی با پولت می خوای چیکار کنم بده به من صواب داره به خدا!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی