ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Acer نوت بوک های خود را به حسگر حرکتی 3 بعدی مجهز می کند

شرکت Acer قصد دارد تا در CES از نوت بوک های ارتقا داده شده خود پرده برداری کند. این شرکت حالا اعلام کرده که سری نوت بوک های پرچمدارش موسوم به V17 Nitro را به همراه ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

شرکت Acer قصد دارد تا در CES از نوت بوک های ارتقا داده شده خود پرده برداری کند. این شرکت حالا اعلام کرده که سری نوت بوک های پرچمدارش موسوم به V17 Nitro را به همراه دوربین Intel RealSense 3D عرضه خواهد کرد. سنسور فوق قرار است تا بخشی از وظایف کیبورد و ترک پد این نوت بوک ها را به عهده بگیرد. همچنین دوربین فوق قابلیت استفاده در انواع بازی ها و نرم افزارهای سازگار را دارا است. ساده تر این که گویی Acer سخت افزاری مشابه کینکت را درون نوت بوک هایش قرار داده است.

همچنین گفته شده Intel RealSense 3D می تواند با استفاده از توانایی تشخیص عمق اجسام و به وسیله اسکن آن ها فرایند تولید خوراک چاپگرهای 3 بعدی را نیز ساده تر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Acer-Aspire-V17-Nitro-

نوت بوک های سری Nitro با صفحه نمایش 17 اینچی اگرچه همچنان رقیبی برای کامپیوتر های رومیزی خواهند بود، اما انتظار می رفت که امسال تغییری شگرف به خود ببینند. به هرحال سری Nitro امسال با پردازشگر چهار هسته ای Core i7 و گرافیک GeForce GTX 860M عرضه خواهد شد. برای ذخیره سازی اطلاعات نیز هارد دیسک های پرسرعت SSD با حجم های 128 و 256 گیگابایت برای آن ها درنظر گرفته شده است. این درحالی است که سری قبلی این نوت بوک ها از هارد دیسک های یک ترابایتی عادی بهره می بردند.

خبر خوب این که سری Nitro بلافاصله پس از اتمام CES به بازار مصرف عرضه خواهند شد. Acer اعلام کرده که از قبل برای عرضه این نوت بوک ها در ژانویه 2015 برنامه ریزی کرده است. با این حال باید منتظر افزایش قیمت این دستگاه نسبت به نسل قبلی اش باشیم، چرا که قطعا دوربین جدید همراه گشته با Nitro هزینه های تولید را افزایش خواهد داد.

Acer اعلام کرده که سری های دیگر نوت بوک های خود را با سخت افزار به-روز تر و قدرتمند تر به بازار عرضه خواهد کرد. Aspire R 13 قابل تبدیل (Convertible) و اولترابوک Aspire S7 از جمله این دستگاه ها هستند. این دو نوت بوک امسال به پردازنده های نسل پنجم اینتل، یعنی Broadwell مجهز شده اند. مطابق معمول اینتل اعلام کرده که نسل جدید پردازنده هایش انرژی کمتری نسبت به نسل چهارم مصرف کرده و سرعت پردازش بیشتری خواهند داشت. طبق همین ادعا، Acer نیز گفته است که عمر متوسط باتری های نوت بوک هایش به 8 ساعت خواهد رسید.

درمورد زرلوشن صفحه نمایش نوت بوک های فوق نیز باید بگوییم، 1080p حداکثر میزان دقتی است که Acer برای دستگاه های جدیدش درنظر گرفته. شرکت مذکور همچنین اعلام کرده است که دستگاه های سبک تر خود را نیز به پردازنده های سری Core M مجهز خواهد کرد.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • امیر
    امیر | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    درمورد زرلوشن صفحه نمایش
    اشتباه املایی.تصحیح کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی