ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی رسما Desire 320 را معرفی کرد

اچ تی سی چندی پیش خبر داده بود که تمرکز این شرکت در رویداد CES 2015 در به روز رسانی سری Desire خواهد بود و اولین محصول جدید آنها، یعنی Desire 320 نیز معرفی شد. برادر ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۵

اچ تی سی چندی پیش خبر داده بود که تمرکز این شرکت در رویداد CES 2015 در به روز رسانی سری Desire خواهد بود و اولین محصول جدید آنها، یعنی Desire 320 نیز معرفی شد.

برادر مسن تر این محصول یعنی دیزایر ۳۱۰ دقیقا سال گذشته به دنیا آمده بود و امسال هم ۳۲۰ تقریبا با همان مشخصات فنی متولد شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

phpzshooh

این تلفن هوشمند جدید اچ تی سی ابعاد ۱۳۲ در ۶۷.۷۹ و ضخامت ۱۰.۵ میلیمتری و ۱۴۵ گرم وزن دارد. نمایشگر ۴.۵ اینچی آن نیز از رزولوشن FWVGA (یعنی ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل) بهره می برد. قلب تپنده دیزایر ۳۲۰ هم مجددا همان پردازشگر چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی انتخاب شده و البته اشاره ای به نوع و معماری آن نشده است.

php6kypi7

این محصول در دو نسخه با رم های ۵۱۲ و یک گیگابایتی بسته به کشور مقصد تولید شده که البته همانند قبل، دارای دو حافظه داخلی ۴ و ۸ گیگابایتی است. هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی MicroSD (تا ۳۲ گیگابایت) پشتیبانی خواهند کرد. نکته جالب توجه این است که نسخه ۴ گیگابایتی تنها ۱.۵ گیگابایت فضا در اختیار کاربر قرار می دهد.

phpwosmpc

دیزایر ۳۲۰ تحت اندروید ۴.۴ کیت کت عرضه خواهد شد و از دوربین ۵مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰پی بهره می برد. اما در مورد دوربین دوم اچ تی سی ترجیح داده از همان دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی (VGA) استفاده کند.

phpf6wfdr

اما در بخش ارتباطات باید گفت این محصول از شبکه های مخابراتی نسل دوم و سوم با HSPA و حداکثر سرعت ۲۱ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. باتری دیزایر ۳۲۰ دارای ظرفیت ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای ۱۲ ساعت مکالمه تحت شبکه 3G و ۶۹۰ ساعت استندبای دوام خواهد داشت.

دیزایر ۳۲۰ به زودی در انگلستان و احتمالا پس از مدتی در دیگر کشورها با دو رنگ سفید وانیلی و خاکستری تیره عرضه خواهد شد. در حال حاضر این محصول در کانادا با قیمت ۹۹ دلار تحت قرارداد به فروش می رسد. هنوز از قیمت نسخه بدون قرارداد آن خبری منتشر نشده است.

در ذیل می توانید مدل سه بعدی Desire 320 را مشاهده کنید.

Digiato Banner CES
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • kl
    kl | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    انصافا گوشی خوبیه...ولی رمش پایینه...

  • HamedMJ
    HamedMJ | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    هرچی شرکتا دارن به سمت نازکی میرن سامسونگ و اچ تی سی دارن هی ضخیم تر می شن ! آخه 10 میل ضخامت ! :|

  • reza abbasi
    reza abbasi | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    قیمت 99 دلار
    اما به نظر من لومیا 535 با 130 دلار ارزشش بیشتره
    اخه ایرا بیاد زیاد فرقیتو قیمت نمیکنه لومیا 535 میشه 550
    اینم میشه 460-470

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی