ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از نمایشگر های جدید 5K ،4K و خمیده خود رونمایی کرد

نمایشگرها با رزولوشن بالا در حال رواج پیدا کردن بین دوست داران تکنولوژي هستند و از همین رو HP نیز دست به کار شده و سه مدل بسیار جذاب را در CES 2015 معرفی نمود. HP خط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۷

نمایشگرها با رزولوشن بالا در حال رواج پیدا کردن بین دوست داران تکنولوژی هستند و از همین رو HP نیز دست به کار شده و سه مدل بسیار جذاب را در CES 2015 معرفی نمود.

HP خط تولید نمایشگرهای خود را مجهز به دو مدل جدید 4K و یک مدل 5K نموده و همچنین، مدلی عریض که صفحه نمایشی خمیده را در بر دارد. البته قابل ذکر است که این مدل به رزولوشن 4K دست نمی یابد. بیشتر نمایشگر های معرفی شده از طرف HP قیمتی زیر ۱۰۰۰ دلار خواهند داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HP_Z27s__Right_Facing.0
Z27s نمایشگر ۲۷ اینچ اچ پی با رزولوشن ۴k

دو مدل 4K با نام های Z24s و Z27s به ترتیب 23.8 اینچ و ۲۷ اینچ اندازه داشته و با نسبت طول به عرض 16:9،‌ کیفیت 4K را در مقابل دیدگانتان قرار خواهند داد. تراکم پیکسلی در نمایشگر 23.8 اینچی برابر با ۱۸۵ پیکسل بر هر اینچ و در مدل ۲۷ اینچی که اندکی نیز بزرگتر است،‌ ۱۶۳ پیکسل. (مک بوک پرو ۱۵ اینچ دارای تراکم پیکسلی ۲۲۰ است) هر کدام از این دو مدل دارای ۴ پورت USB 3.0 بوده و در کنار آن به HDMI و Mini DisplayPort نیز می توان اشاره داشت.

مدل 23.8 یا Z24s در ماه آپریل با قیمتی برابر با ۵۴۹ دلار و از طرفی مدل ۲۷ اینچی یا Z27s با قیمت ۷۴۹ دلار در اواخر ماه میلادی جاری در دسترس خواهد بود.

HP_Z27q_with_HP_ZBook.0
Z27q، اولین نمایشگر ۵k ساخت کمپانی اچ پی

نمایشگر Z27q اولین تجربه این سازنده در زمینه نمایشگر های 5K بوده و حتی در صورتی که قصد خرید آن را داشته باشید، محتوای زیادی وجود نخواهد داشت تا استفاده لازم را از این محصول برده و صرفا می توانید از زیبایی تصاویر آن لذت ببرید. Z27q یک نمایشگر ۲۷ اینچ با نسبت طول به عرض 16:9 بوده که کیفیت 5K را با رزولوشن تصویری برابر با ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ برایتان به ارمغان می آورد. همانند مدل های 4K،‌ دارای ۴ پورت USB 3.0 بوده ولی HP از سایر پورت ها و قابلیت های این محصول سخنی به میان نیاورده است. لازم به ذکر است که اگر به جای خرید نمایشگر 4K تصمیم به خرید این محصول پیشرفته تر بگیرید، قیمتی معادل ۱۲۹۹ دلار را خواهید پرداخت که از نمونه های 4K بسیار گران تر است.

HP+Z34c,+Right+Facing_630_wide
Envy 34c نمایشگر ۳۴ اینچی خمیده که با نام Z34c نیز شناخته می شود

نمایشگرهای خمیده محصولاتی بسیار جدید نیستند ولی Envy 34c یکی از اولین تجربه های HP در این حوزه به شمار می رود. این محصول ۳۴ اینچی رزولوشنی برابر با ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل داشته و نسبت طول به عرض آن نیز  21:9 است.

HP می گوید این نمایشگر را به گونه ای طراحی نموده که کمترین میزان بازتاب نور را در آن مشاهده خواهیم کرد و در هر دو سوی این نمایشگر نیز اسپیکر هایی تعبیه شده اند. قیمت محصول مورد بحث ۹۹۹ دلار تعیین شده و از ماه آپریل برای فروش عرضه می گردد. لازم به ذکر بوده که این سازنده یک نمایشگر ۲۷ اینچ خمیده دیگر نیز تولید نموده که قیمت آن برابر با ۳۹۹ دلار است.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • farid
    farid | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    با قیمت 1299دلار میشه یه نمایشگر 4kخرید .اما توی ایران باید حداقل 5میلیون پول داد. اینه وضعیت ایران

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    جون میدن برا game

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    399 دلار و 999 دلار واسه یه نمایشگر خمیده ، خیلی عالی قیمتشون / Envy 34c خیلی زیبا طراحی شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی