ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از پرینتر سه بعدی 3Doodler با شمایل یک قلم

اگر خاطرتان باشد کمی قبل قلمی با نام 3Doodler رونمایی شد که امکان نقاشی با پلاستیک را آن هم در هوا فراهم می کرد و در واقع نوعی پرینتر سه بعدی قابل حمل بود. حالا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اگر خاطرتان باشد کمی قبل قلمی با نام 3Doodler رونمایی شد که امکان نقاشی با پلاستیک را آن هم در هوا فراهم می کرد و در واقع نوعی پرینتر سه بعدی قابل حمل بود.

حالا کمپانی WobbleWorks نمونه به روز شده ای از این قلم را رونمایی کرده است که از بسیاری جهات امکانات آن ارتقاء یافته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ضخامت این قلم بسیار باریک تنها یک چهارم نسل نخستش است و ابعاد آن فراتر از ماژیک های معمولی نمی رود و از نظر وزنی هم تفاوت قابل ملاحظه ای میان آنها مشاهده نمی شود.

این پرینتر تنها 50 گرم وزن دارد که تقریبا نصف مدل قبلی اش است. اما تغییرات اعمال شده به این نقطه ختم نمی شود چراکه عملکرد این پرینتر به مراتب کم صداتر است و مصرف برق آن نیز پایین تر است.

کمپانی سازنده یک باتری با دوام برای به نام JetPack را برای این محصول در نظر گرفته که برق مورد نیاز پرینتر را تا سه الی 4 ساعت تأمین می کند.

3doodler-2-0-doodlestand-1 3doodler-angled-side-1 3doodler-comparison-1 3doodler-controls-1 3doodler-in-action-1 3doodler-jetpack-1 3doodler-left-side-1 3doodler-nozzleset-1 3doodler-pedal-1 3doodler-right-side-1 3doodler-top-1 anchor-key-hook-1 bat-1 batman-1 bird-house-1 blue-purse-1 bug-1 bus-front-1 butterfly-1 chair-1 clock-1 envelope-1 geometric-lamp-shade-1 leaning-tower-of-pisa-1 mermaid-1 mickey-mouse-1 minecraft-axe-1 mini-doodles-1 mini-hot-dog-1 p1051476-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • دريا
    دريا | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    منم ميخواااااااااااام

  • رها
    رها | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یکی از شرکت های خیلی فعال در زمینه پرینتر 3 بعدی در ایران این لینکه:
    http://www.3dparsian.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی