ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از یک دستگاه مبتکرانه برای تشخیص بوی بد دهان در CES 2015

زمانی که حرف از سیستم های تست تنفس به میان می آید، ناخودآگاه به یاد تجهیزات پلیسی برای اندازه گیری سطح الکل خون رانندگان متخلف خواهیم افتاد. اما به تازگی یکی از شرکت های حاضر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۵

زمانی که حرف از سیستم های تست تنفس به میان می آید، ناخودآگاه به یاد تجهیزات پلیسی برای اندازه گیری سطح الکل خون رانندگان متخلف خواهیم افتاد.

اما به تازگی یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه CES 2015، با اعمال پاره ای تغییرات در مواد شیمیایی به کار رفته در حسگرهای این سیستم، محصول جدیدی را رونمایی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با امکانات این مجصول آشنا شوید.

به لطف این تغییرات می توان از این دستگاه برای تشخیص مشکلات دیگر نیز استفاده نمود. دستگاه مذکور که Mint Breathalyzer نام دارد می تواند تشخیص دهد آیا پس از یک تمرین ورزشی سخت، آب بدن شما کم شده یا خیر.

تشخیص بوی بد دهان از دیگر قابلیت های این محصول است. یک برنامه اختصاصی هم برای این محصول طراحی شده که سطوح آب بدن، سولفید هیدروژن، هیدروژن دی سولفید و متیل مرکاپتان دهان فرد را اندازه می گیرد و اطلاعات دریافتی را با استفاده از استاندارد بلوتوثی به اسمارت فون شما انتقال می دهد.

در حال حاضر محصولات مشابه دیگری هم در بازار وجود دارند که می توانند بوی بد دهان را تشخیص دهند اما قیمت آنها بسیار پایین است و برای استفاده کاربران عادی طراحی شده اند و معمولا هم دقت پایینی دارند.

hqirt01b9jwxmbqxaxih

هم اکنون یک محصول پیشرفته تر دیگر از این کمپانی با نام Breeze در بازار موجود است و شرکت سازنده با اعمال پاره ای تغییرات امکانات یاد شده را به آن افزوده است.

دانستن اینکه چه زمانی باید آب بنوشید یا دندان هایتان را مسواک بزنید بسیار مهم است اما دستگاه MINT قابلیت هایی فراتر از این هم دارد و می تواند مشکلات دهانی به مراتب جدی تر نظیر بیماری های لثه یا پوسیدگی دندان را نیز تشخیص دهد.

uikl27bczn9eem52461d

امکان خرید این محصول هم اکنون نیز فراهم است اما بهتر خواهد بود اگر برای تهیه نسخه نهایی آن دست کم تا ماه اوت (جدودا 8 ماه دیگر) منتظر بمانید تا آن را با قیمت 99 دلار خریداری نمایید.

اگر برای خرید این دستگاه مبتکرانه عجله دارید باید بگوییم که قیمت کنونی این محصول دوبرابر مبلغ یاد شده یعنی 200 دلار است.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    با سلام.کامنتارو خوندم.خنده داربودن.ولی این موضوع کاملا جدی هستش.چون در صورت بروز مشکل به شدت روی روابط اجتماعی و روابط زناشویی ودر نهایت اعتماد به نفس تاثیر گزاره.پس مهمه که کنترلش کرد.چون معمولا خود ادم از بوی دهان خودش اگاهی نداره.با تشکر.

  • mohammad
    mohammad | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    حالا از کجا تهیش کنیم؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • jj
    jj | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    ترجیح میدم با 200 دلار برم یه اسمارتفون بخرم تا این سوسول بازیا
    خوب خودت بو کن میفهمی دیگه چه خبره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی