ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پردازنده های 14 نانومتری اینتل برای تبلت ها سرانجام رونمایی شدند

رونمایی از نسل پنجم پردازنده های سری کور اینتل تنها خبر جذاب این کمپانی برای هوادارانش نبود و باید اعلام کنیم که اینتل خبرهای خوبی هم برای تولیدکنندگان تبلت دارد. شرکت مذکور چندی پیش از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۹

رونمایی از نسل پنجم پردازنده های سری کور اینتل تنها خبر جذاب این کمپانی برای هوادارانش نبود و باید اعلام کنیم که اینتل خبرهای خوبی هم برای تولیدکنندگان تبلت دارد.

شرکت مذکور چندی پیش از نخستین تراشه اتم 14 نانومتری خود پرده برداشت. این پردازنده که پیشتر با نام Cherry Trail از آن یاد می شد نسبت به تراشه های اتم مبتنی بر Bay Trail هم سریعتر است و هم عمر باتری بیشتری دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما این مزایا بیشتر مدیون به کار گیری فرایندهای تولیدی کارامدتر و جهش بزرگی است که در صنعت کارت گرافیک دنیا به وجود آمده است.

تراشه Cherry Trail از همان معماری ویدئویی به کار گرفته شده در دیگر CPUهای جدید اینتل بهره می برد و به لطف آنها می توانید بازی های سه بعدی و ویدئوهای با رزلوشن بالا را بدون هیچگونه وقفه ای روی سیستم خود اجرا کنید.

اما مزیت این تراشه جدید صرفا بالا بردن توان پردازشی تبلت شما نخواهد بود چراکه طبق اعلام اینتل، این محصول سازگاری بسیار خوبی با فناوری دوربین های 3 بعدی آن با نام RealSense دارد که امکان تشخیص حرکات و اشیاء را فراهم می کند.

علاوه بر این، تراشه مذکور عملکرد بسیار خوبی را با تراشه های موبایلی مبتنی بر LTE دارد که در زمان دور بودن از هات اسپات های وای فای بسیار سودمند واقع می شود.

نخستین تبلت های بهره مند از این پردازنده تا نیمه نخست سال وارد بازار می شوند و به زودی مشخصات و اطلاعات بیشتری در مورد آنها منتشر خواهد شد.

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی