ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی Dell باریک ترین تبلت دنیا با نام Venue 8 را رونمایی کرد

کمتر پیش می آید که کمپانی دل با ارائه محصولات اندرویدی باعث شگفتی کاربران شود اما تبلت جدید آن با نام Venue 8 7840 قطعا می تواند جذاب تر از مدل هایی باشد که در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۰

کمتر پیش می آید که کمپانی دل با ارائه محصولات اندرویدی باعث شگفتی کاربران شود اما تبلت جدید آن با نام Venue 8 7840 قطعا می تواند جذاب تر از مدل هایی باشد که در CES امسال شاهد رونمایی شان خواهیم بود.

این تبلت از یک پردازنده پرسرعت اینتل بهره می برد و مجهز به دو دوربین بوده و با ضخامت تنها 6 میلی متر موفق به دریافت عنوان باریک ترین تبلت دنیا شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حقیقت دارد! این تبلت حتی از آی پد ایر 2 اپل هم باریک تر است اما تنها یک دهم میلیمتر با آن اختلاف دارد. بی تردید این خبر برای شرکتی که تبلت های قبلی اش جذابیت چندانی نداشته و کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته بسیار خوب است.

در داخل بدنه بسیار باریک این تبلت، یک پردازنده چهار هسته ای Intel Atom Z3580 با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز، کارت گرافیک PowerVR G6430 و 2 گیگابایت رم قرار دارد.

محصول فوق همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه microSD و نمایشگر 8.4 اینچی OLED با رزلوشن 2560x1600 پیکسل است.

پشتیبانی از نسخه 4.4.4 اندروید موسوم به کیت کت از دیگر مشخصه های باریک ترین تبلت دنیاست که شمار محدودی از اپلیکیشن های اختصاصی دل نیز روی آن آپلود شده است.

به غیر از طراحی زیبا و منحصر بفرد این محصول، خصوصیت دیگری که بیش از سایر موارد باعث جلب توجه شما خواهد شد تنظیمات دوربین آن است.

یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلو و دوربین اصلی 8 مگاپیکسل در قسمت پشت بدنه این محصول خودنمایی می کند و علاوه بر این، دو حسگر 720p هم برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعات مربوط به عمق تصاویر را با استفاده از فناوری RealSense اینتل دریافت می کند.

ناگفته نماند که این قابلیت شباهت زیادی به امکان Duo Camera تلفن هوشمند M8 از اچ تی سی دارد. قیمت پایه تعیین شده برای این محصول 399.99 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • حسین
    حسین | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    0.1 میلی‌متر، تصحیح کنید.

  • Notam
    Notam | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    جالبه. هم زیباست و هم قدرت خوبی داره. به نظرم قیمت مناسبی هم داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی