ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرانجام کمربند هوشمند هم به جمع پوشیدنی ها پیوست

نظر دادن در مورد اینکه ایده ی ساخت کمربندی هوشمند ایده ای جذاب یا کاملا برعکس،‌ غیر خردمندانه بوده، بسیار مشکل است. چنین محصولی می تواند بر روی لباسی که آن را به تن می کنید،‌ بسیار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۰

نظر دادن در مورد اینکه ایده ی ساخت کمربندی هوشمند ایده ای جذاب یا کاملا برعکس،‌ غیر خردمندانه بوده، بسیار مشکل است. چنین محصولی می تواند بر روی لباسی که آن را به تن می کنید،‌ بسیار عجیب و بزرگ به نظر برسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

IMG_7133.0

Belty بدون شک یکی از همان ابزار های هوشمندی خواهد بود که به هیچ وجه با ظاهر شما جور نخواهد شد. محصولی بزرگ که نمونه اولیه اش حداقل چنگی به دل نمی زند و از پلاستیک و فلز در آن استفاده شده است. کمپانی فرانسوی سازنده ی این محصول به نام Emiota اذعان داشته که این محصول را تا انتهای سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.

IMG_7139.0

ایده به این شکل است که کمربند مذکور دارای ژیروسکوپ و شتاب سنج بوده و فعالیت های شما را در طول روز تحت نظر خواهد داشت. سپس با اپلیکیشنی که پیشتر بر روی تلفن همراهتان نصب نموده اید هماهنگ شده و اطلاعات را از طریق بی سیم به تلفن همراه شما انتقال خواهد داد. در این صورت این کمربند هوشمند می تواند میانگین فعالیت ها و مقدار نشستن شخص را اندازه گرفته و بر این اساس پیشنهاد کند که بیش از حد نشسته اید و باید شروع به راه رفتن کنید. تفاوتی که این وسیله با ساعت های هوشمند یا اپلیکیشن های موبایل در این زمینه دارد قابلیت انطباق پذیری آن است.

انطباق پذیری در این محصول به این معناست که کمربند به موتور کوچکی مجهز شده است. با توجه به اینکه این محصول به فعالیت و تنش حساس بوده،‌ از همین رو به شکل تئوری تشخیص می دهد که چه زمانی نیاز به کوچکتر شدن آن است و به شکل اتوماتیک و با توجه به سایز کمر شخص تغییر اندازه می دهد.

IMG_7145.0

چیزی که Belty به آن نیازمند بوده یک تغییر ساختار اساسی در حوزه ی زیبایی این محصول قبل از عرضه عمومی آن است. در صورتی که این محصول را به همین شکل با لباس مناسبی هماهنگ کنید،‌ احتمالا خواهید توانست چند نفری را متقاعد کنید که واقعا به حوزه ی تکنولوژی علاقه دارید. قیمت این محصول هم نا معلوم بوده ولی چیزی که میدانیم،‌ Belty در تعداد محدود روانه بازار خواهد شد. به نظر نمی رسد کمربندی که دارای موتور هم باشد با قیمت پایینی به بازار بیاید.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • ارشیا
    ارشیا | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    بچه ها بیاین چند نفر جمع شیم افتابه هوشمند بزنیم
    دارای سنسور تشخیص اب داغ از سرد
    استفاده از تکنولوژی نانو برای بهداشت
    دارای صفحه لمسی برای بازی کردن در مستراح
    به علاوه یک عدد تنتاک

  • امین
    امین | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    بیان روش صفحه لمسی بزارن سیمکارت خورش کنن بعد فکر کن بری خیابودن هی با کمربند ور بری یا مثلا گوشیتو با کابل وصل کنی بهش وقتی به کمرته

  • Ma Ma Di
    Ma Ma Di | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    داره حالم بهم میخوره از این همه به قول خودشون تکنولوژی. همه میتونن ایده بدن،چیدن چندتا سنسور هم که فک نکنم خیلی سخت باشه !!! یکم چیزای جدیدو بدرد بخور بدن بیرون بهتره .
    پس کی درس خون هوشمند میاد بجای دانشجو درس بخونه :))) ماهم راحت میشیم.

    درست نمیگم عایا :/

  • amir715
    amir715 | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    در یک کلام "مرخرفه !"

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی