ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با کنسول های بازی OBox و W 3D آشنا شوید

احتمالا با کمپانی Snail Games آشنایی ندارید. کمپانی یاد شده، یکی از بزرگترین شرکت های چینی است که در طول سالیان گذشته در زمینه های مختلفی وارد شده و توانسته به موفقیت های بسیاری دست ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۰

احتمالا با کمپانی Snail Games آشنایی ندارید. کمپانی یاد شده، یکی از بزرگترین شرکت های چینی است که در طول سالیان گذشته در زمینه های مختلفی وارد شده و توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. این شرکت به تازگی پا به دنیای کنسول های بازی گذاشته و قصد دارد این بار نام خود را در محافل بین المللی مطرح نماید.

در CES 2015، این کمپانی اهل چین از OBox و W 3D، که هر دو بر پایه اندروید و برای بازی طراحی شده اند، رونمایی کرد.

در ادامه مطلب، برای آشنایی با این کنسول ها با دیجیاتو همراه باشید.

OBox، یک کنسول مبتنی بر اندروید با ابعادی بزرگ است که قدرست سخت افزاری آن توسط پردازنده Nvidia K1 تامین می شود. Snail تصمیم دارد به فروشندگان اجازه دهد، نسخه هایی از این کنسول با سخت افزار های متفاوت را به فروش برسانند.

این نسخه ها شامل دو پردازنده مختلف، دو سیستم HDMI متفاوت و چهار نوع هارد هستند که ظرفیت آنها از ۵۰۰ گیگ تا ۴ ترابایت متغیر است. ایجاد تغییرات توسط کاربران نیز به لطف قابل تعویض بودن قطعات، امکان پذیر است.

تمامی ورژن های OBox از خروجی تصویر سه بعدی و 4K بهره مند خواهند بود و Snail Games در تلاش است بازی های محبوب PC خود را، برای این کنسول نیز پورت کند. به گفته یکی از نمایندگان آمریکایی، بازی کامپیوتری Age of Wushu،‌ ماهانه بین ۵ الی ۶ میلیون کاربر فعال دارد.

VERGE2015-01-04_09-15-18CES.0-w600

تلفن هوشمند W 3D می تواند آرزوی گیمر هایی که دستگاهی بین یک دیوایس اندرویدی و PlayStation Vita می خواهند را برآورده کند. این کنسول قابل حمل، از چهار دکمه رو به رویی،‌ دو جوی استیک، یک پد حرکتی، صفحه نمایش لمسی و چهار دکمه جانبی بهره می برد. از دیگر امکانات آن می توان به صفحه نمایشی سه بعدی که از تکنولوژی ردیابی چشم بهره می برد اشاره کرد.

یک پردازنده ۸ هسته و ۲.۲ گیگاهرتزی MTK6595 نیز قلب تپنده دستگاه بوده و بازی های اجرا شده توسط آن، انتظارات را به خوبی برآورده می کنند. این تلفن هوشمند به صورت آنلاک به بازار عرضه خواهد شد، هرچند کمپانی یاد شده در حال مذاکره با برخی سرویس دهنده ها جهت عرضه آن به همراه قرارداد اپراتور است. W 3D تمام ویژگی هایی که یک تلفن هوشمند قابل قبول باید داشته باشد را داراست؛ از جمله بلوتوث ۴، قابلیت اتصال به 4G LTE و دوربین های جلو و عقب.

این کمپانی تصمیم دارد دو کنسول منحصر به فرد خود را در سه ماهه اول ۲۰۱۵ در چین و سپس در ایالات متحده و مکزیک عرضه کند. با وجود اینکه قیمت های رسمی هنوز مشخص نشده اند، یکی از نمایندگان گفت بسته به مدل،‌ این کنسول هزینه ای ۹۹ الی ۴۹۹ دلاری برای علاقه مندان در بر خواهند داشت. یه کنسول مبتنی بر اندروید ۹۹ دلاری، که از قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و 4K نیز برخوردار است، قطعا مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

قدم گذاشتن در بازار پر هیاهوی بازی های ویدیویی با محصولی نو، حرکت شجاعانه محسوب می شود. انجام این کار با سیستم عامل اندروید، و چنین پردازنده ای، که نسخه جدید آن نیز با نام Tegra X1 رونمایی شد، دل و جرئت بیشتری می طلبد. اما Snail Games استعداد خاصی در انجام کار های خارق العاده دارد. عرضه کنسول های بازی، برای شرکتی که از توسعه اپلیکیشن برای مرورگر ها به یکی از بزرگ ترین سرویس دهنده های موبایل در چین تبدیل شد، غیرممکن به نظر نمی رسد.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    اصلا دلم نمیره اینجور کنسول هارو بخوام حتی نگاش کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی