ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Pot و H2O سلامت گیاهان خود را از دور کنترل کنید

سال گذشته شرکت Parrot محصولی را با نام Flower Power عرضه کرد که به وسیله سنسور وایرلس، می توان سلامت گیاه را از طریق اتصال به اینترنت و دریافت اطلاعات مربوطه کنترل کرد. امروز Parrot ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

سال گذشته شرکت Parrot محصولی را با نام Flower Power عرضه کرد که به وسیله سنسور وایرلس، می توان سلامت گیاه را از طریق اتصال به اینترنت و دریافت اطلاعات مربوطه کنترل کرد.

امروز Parrot دو محصول دیگر با نام های Pot و H2O را معرفی کرد که نه تنها اطلاعات مربوط به سلامتی گیاهان را به اطلاع کاربر می رساند، بلکه امکان آب دادن از راه دور تنها به وسیله تلفن هوشمند را نیز محیا کرده است.

در ادامه با این دو آشنا خواهید شد. با دیجیاتو همراه باشید.

هر دو دستگاه جدید می توانند مقدار رطوبت، دما، کود در خاک و همچنین مقدار دریافت نور خورشید به گیاه را ثبت کنند. H2O ظاهر ساده تری نسبت به مدل دیگر دارد و با داشتن یک پایه عمودی، مستقیما در خاک فرو می رود و به روی آن یک بطری آب قرار می گیرد.

اما Pot در واقع حکم گلدانی را دارد که شما گیاه خود را همراه با خاک و کود کافی به طور کامل در آن قرار می دهید و دقیقا همان عملکردی که از H2O دیده می شود را می توانید در این محصول نیز ببینید.

این دو محصول به وسیله وایرلس و از طریق اینترنت به اپلیکیشن Parrot متصل می شوند و شما می توانید به سادگی از راه دور تمام اطلاعات را ببینید و بدون حضور در منزل، آبیاری گیاهان خود را به انجام برسانید.

Parrot هنوز هیچ توضیحات کاملی در رابطه با قیمت و نحوه فروش H2O و Pot اعلام نکرده و صرفا به این موضوع بسنده کرده که این دو محصول امسال به بازار عرضه می شوند. حدس زده می شود که این دو از Flower Power که ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد، گران تر باشند.

FP-H2O-Schema.0

اما یکی دیگر از امکاناتی که این دستگاه ها به همراه سرویس کنترل از راه دور به کاربر می بخشد، دسترسی به یک پایگاه کامل از اطلاعات مربوط به ۷۰۰۰ گیاه مختلف است. یعنی شما می توانید گیاه خود را در بین لیست مربوطه پیدا کنید و سپس از مقدار آب، کود و حتی نور کافی آن اطلاع پیدا کنید.

همچنین امکان یادآوری آبیاری گیاهان از طریق اپلیکیشن نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای کاربران فراموشکار در این سرویس قرار داده شده است.

در انتها پیشنهاد می کنیم به مشاهده ویدیوی معرفی H2O و Pot محصول شرکت Parrot بپردازید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-Parrot-Pot-and-H20-Gadgets-to-Stop-Me-From-Killing-My-Plants-(hands-on)-CES2015.mp4"]

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    ایولا این عالیه و میتونه برای عاشقان باغ دار و گیاهان خانگی عالی باشه

  • steve
    steve | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    خيلي جالبه . لامصبا به چه چيزايي مخشون ميرسه :)

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    Parrot داره عالی عمل می کنه!! از Flower Power پارسال خیلی خوشم اومد!! عالی!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی