ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تجربه یک پلتفرمر دشوار و بی پایان در بازی Platform Panic

از دوستداران بازی های بی پایان که بپرسید، مطمئنا عناوینی مثل فلپی برد و تمپل ران را به عنوان بازی های محبوب خود معرفی خواهند کرد. اما چند نفر را می شناسید که از علاقه مندان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

از دوستداران بازی های بی پایان که بپرسید، مطمئنا عناوینی مثل فلپی برد و تمپل ران را به عنوان بازی های محبوب خود معرفی خواهند کرد. اما چند نفر را می شناسید که از علاقه مندان پلتفرمرهای بی پایان باشند؟

پلتفرمر بی پایان در بازی های موبایل سبک نوظهوری است و تاکنون بازی های زیادی برای آن عرضه نشده، با این وجود با استقبال گیمرها از عناوینی مثل Buff Knight در این سبک می توان انتظار آینده روشنی را برای این ژانر ترکیبی تازه وارد داشت. Platform Panic ساخته Nitrome پلتفرمر بی پایانی است که آمده تا با گیم پلی دشوارش، مهارت های شما را هم در سبک رانر و هم در پلتفرمر به چالش بکشد.

با دیجیاتو همراه باشید. 

از همین ابتدا بگوئیم که درجه سختی Platform Panic چیزی فراتر از سطح انتظار شماست؛ بنابراین سعی کنید با نهایت دقت و تمرکز به این بازی وارد شوید تا از سختی آن به گریه نیفتید. قهرمان شما در این بازی، دائما در حال حرکت رو به جلوست و شما قادر به توقف او نیستید، بلکه فقط می توانید موقع رسیدن به موانع جهت حرکت او را به چپ یا راست تغییر دهید یا اینکه با کشیدن انگشت به بالای صفحه او را از موانع بگذارنید.

35

اما آیا دردسرهای شما در بازی فقط به موانع محدود شده؟ اصلا. به غیر از انواع مین و تله های مختلف، تعداد زیادی از دشمنان رباتی هم در هر استیج بر سر و روی شما می ریزند و تنها کاری که شما قادر به انجامش هستید، فرار از دست آنهاست. ضمنا در عین فرار باید حواستان به سکه های گوشه و کنار محیط بازی هم باشد.

گیمرهای قدیمی لذت دوچندانی از این بازی می برند، چرا که Platform Panic با گرافیک 16 بیتی، موزیک رترو و گیم پلی کلاسیکش یادآور دوران طلایی کنسول های سوپر نینتندو و سگا جنسیس برای آنهاست. پیشنهاد می کنیم حتما گیم پلی منحصر به فرد Platform Panic را در موبایل های اندرویدی و آیفون و آیپدهایتان تجربه کنید.

در ادامه می توانید ویدئویی کوتاه از فضای بازی Platfrom Panic را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Nitrome-Platform-Panic-Trailer.mp4"]

Platform Panic

Platform Panic

سازنده: Nitrome قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.9 / 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    من قرار نیست برم ces / اما چند تا ویدیو و تصویر دیدم توی سایت ها که وسایلشونو نشون می دادن واسه رفتن ، عکس زیر هم همین کار رو کردم ، می خواستم ببینم چی دستگاهی کم دارم نسبت بهشون / خودم فکر می کنم یه اینترنت 4g جیبی نیاز دارم و یه فلش واسه دوربین و یه دونه re camera شرکت htc , شما چی فکر می کنید ؟؟؟
    http://instagram.com/p/xcqu4tRVZK/?modal=true

    • دانیال
      دانیال | ۱۵ دی ۱۳۹۳

      اگه این چیزایی که جلو روته، پیش ما بود دیگه هیچی از خدا نمیخاستیم :-D

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    ممنون آقای بیگ زاده،هر بازی زمان خاص خودشو داره...بازی های سری دو بعدی که در زمان به وجود نیامدن تلفن های هوشمند در تلفن های نوکیا n7و n72 و... وجود داشت دیگه خایی تو پلت فرم ها نداره...

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    اين بازي رو حدود يك هفته است كه نصب كردم . در مجموع خوبه ولي پتانسيل تبديل شدن به يك بازي بزرگ رو نداره .
    تشكر از آقاي بيگ زاده

مطالب پیشنهادی