ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تازه انتشار یافته از قاب فلزی گلکسی S6 سامسونگ

در حالی که تا به امروز گمانه زنی می شد که شاید سامسونگ با آوردن تلفن هوشمند گلکسی S6 به CES 2015 همگان را شگفت زده نماید، اما حالا برخی منابع می گویند احتمال می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۱۷

در حالی که تا به امروز گمانه زنی می شد که شاید سامسونگ با آوردن تلفن هوشمند گلکسی S6 به CES 2015 همگان را شگفت زده نماید، اما حالا برخی منابع می گویند احتمال می رود این کمپانی از رونمایی عمومی این موبایل خودداری کرده و اطلاعات آن را تنها با برخی از شرکت های دیگر و صرفاً با هدف انتخاب شرکای تجاری آتی خود به اشتراک بگذارد.

از همین رو ممکن است لازم باشد کاربران برای پرده برداشته شدن از راز پرچمدار بعدی کره ای ها تا ماه فوریه آینده صبر نمایند. البته در این میان بازهم تصاویری از بدنه و قاب فلزی یک موبایل هوشمند لو رفته که احتمال می رود متعلق به اسمارت فون مورد بحث از سامسونگ باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت Nowhereelse (منبعی فرانسوی که در گذشته نیز در لو دادن اطلاعات تلفن های هوشمند بسیاری نقش داشته ) امروز گزارشی منتشر کرد که حاوی تصاویری از قاب فلزی یک موبایل هستند و گفته می شود این موبایل همان گلکسی S6 سامسونگ است.

در عکس های پیش تر اشاره شده به وضوح می توانیم برشی که برای دوربین اصلی و باتری روی قاب فلزی پیاده سازی شده اند را مشاهده کنیم و در صورتیکه واقعاً این تصاویر متعلق به گلکسی S6 باشند می توان گفت این پرچمدار شاید تا حدودی از نظر طراحی ظاهری به گلکسی آلفا و یا حتی سری گلکسی A نزدیک شده باشد.

در ماه دسامبر نیز تصاویر دیگر و مشابه ای منتشر شده بودند که منابع مختلف از جمله منبع فرانسوی کنونی مورد بحث، آنها را منتسب به پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S6 می دانستند.

به غیر از بدنه ی یکپارچه فلزی حدس زده می شود گلکسی S6 از نمایشگر ۵.۲ و یا شاید ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره برده و کمپانی تولید کننده، آن را به دوربین اصلی ۱۶ و یا ۲۰ مگاپیکسلی و یکی از دو چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و یا اگزینوس ۷۲۴۰ مجهز کرده باشد.

امروز همچنین ویدئویی در رابطه با آموزش اپلیکیشن My Knox در کانال یوتوب سامسونگ منتشر شد که در آن تلفن هوشمندی ناشناس مورد استفاده قرار داشت که دارای حاشیه های نمایشگری بسیار اندک بود و به نظر می رسید قسمت عمده ای از بدنه اش نیز فلزی باشد.

برخی از منابع بر این باور هستند سامسونگ خواسته است از این طریق به صورت غیر مستقیم توجهات را به گلکسی S6 جلب نموده و آن را به شکلی غیر رسمی به نمایش درآورد. شایعاتی نیز وجود دارند که در آنها گفته شده احتمال دارد سامسونگ S6 را نیز همانند نوت ۴ در دو یا چند نسخه مختلف منتشر نماید. باید منتظر ماند و دید کره ای ها برای حفظ سهم خود از بازار موبایل های هوشمند واقعاً چه تدابیری را اندیشه اند و این تدابیر چگونه در محصولات پرچمدارشان نمود پیدا خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-S6-metal-chassis-02 Samsung-Galaxy-S6-metal-chassis-03 Samsung-Galaxy-S6-metal-chassis-04

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/How-to-set-up-Samsung-My-KNOX.mp4"]

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی