ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی فلکس 2 قبل از معرفی رسمی در برابر دوربین ها قرار گرفت

در حالی که انتظار می رود ال جی در کنفرانسی که ساعت ۱۹.۳۰ امروز برگزار می کند، از G Flex 2 رونمایی به عمل آورد، این دستگاه پیش از موعد در برابر دوربین رسانه ها ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۷

در حالی که انتظار می رود ال جی در کنفرانسی که ساعت ۱۹.۳۰ امروز برگزار می کند، از G Flex 2 رونمایی به عمل آورد، این دستگاه پیش از موعد در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفته است.

وبسایت Gizmodo دقایقی پیش نگاهی نزدیک به موبایل جدید ال جی را منتشر کرد. در ادامه مطلب با G Flex 2 بیشتر آشنا خواهیم شد.

سال گذشته جی فلکس یکی از متفاوت ترین موبایل هایی بود که به بازار آمد، اما در کمال تعجب نتوانست موفقیت چشم گیری را از آن خود کند. بسیاری معتقدند ال جی در آن زمان قصد داشته تا بازخورد کاربران را بسنجد و به همین دلیل نسبت به توزیع گسترده و تبلیغات سنگین بر روی این محصول، اقدامی نکرده است.

به هر ترتیب، اکنون جی فلکس 2 از راه رسیده است. اولین موضوعی که در رابطه با این دستگاه به چشم می آید، ابعاد کوچکتر آن در مقایسه با نسل قبلی است. جی فلکس 2 اکنون مانند جی ۳، نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد و از حاشیه های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود برخوردار است.

qc2jq0bqhxhsbgthlz5u-w600

در طول سالیان اخیر شاهد آن بودیم که شرکت ها معمولا در مدل های جدید، ابعاد را افزایش می دهند، اما به نظر می رسد که ال جی بر اساس بازخوردهایی که دریافت کرده است، ترجیح داده تا جی فلکس ۲ را با اندازه ای کوچکتر به بازار عرضه کند.

کاهش ابعاد نمایشگر، باعث شده تا چگالی تصویر آن نیز بیشتر شود. صفحه نمایش جی فلکس 2 اکنون رزولوشنی Full HD دارد و هر اینچ خود ۴۰۳ پیکسل را جای داده است، که این موضوع پیشرفت بسیار قابل توجهی در مقایسه با جی فلکس اولیه به شمار می رود.

قدرت جی فلکس 2 توسط پردازنده Snapdragon 810 تامین می شود که ساختاری ۶۴ بیتی دارد. این پردازنده به خوبی از پس اجرای اندروید ۵.۰ بر می آید و دستورات را با سرعت بالایی اجابت می کند.

درست مانند نسل قبلی، بدنه جی فلکس ۲ نیز می تواند خراش های موجود بر سطح خود را ترمیم نماید. پیشرفت تکنولوژی به مهندسین ال جی اجازه داده تا سرعت این ترمیم را نسبت به قبل بهبود دهند. ترمیم خراش های سطحی (بر روی سطحی بودن تاکید می کنیم) اکنون به جای اینکه چند دقیقه طول بکشد، در طول چند ثانیه رخ می دهد.

نویسنده گیزمودو در رابطه با این قابلیت چنین می گوید:

من پشت جی فلکس ۲ را به آرامی بر روی گچ های دیوار کشیدم. خراش هایی بر روی بدنه به وجود آمد که واقعا پس از چند ثانیه ناپدید شد. برای بار دوم فشار بیشتری را وارد کردم؛ این بار خراش جدی تری (عکس زیر) بر روی بدنه ظاهر شد، که دیگر هم از بین نرفت.

tguzd9pozl14ue6mtwaw-w600

جی فلکس ۲ از فلشی دوگانه بهره می برد و دوربین آن از قابلیت لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین این دستگاه عملکرد سریعی دارد و عکس ها را با شفافیت بالایی به ثبت می رساند.

عرضه جی فلکس ۲ قرار است از کره آغاز شود و پس از آن در دیگر نقاط دنیا نیز صورت پذیرد. در مورد قیمت این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش بینی می شود هزینه آن از جی ۴ ( یا هر آنچه که نام پرچمدار بعدی ال جی است) بیشتر باشد.

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • س
    س | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    خیلی هم عاااالی ... الجی خلاقیتت تو حلق کمپانی های دیگه !!!

  • mostafa
    mostafa | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    و من الله التوفیق

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی