ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سمعک هوشمند Siemens معرفی شد

روال هوشمند سازی لوازم الکترونیکی و معرفی ابزار پوشیدنی، روز به روز سرعت بیشتری می گیرد و پس از عینک هوشمند، نوبت به سمعک رسیده. در روزهای مراسم CES 2015 هستیم و می بینیم که ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۸

روال هوشمند سازی لوازم الکترونیکی و معرفی ابزار پوشیدنی، روز به روز سرعت بیشتری می گیرد و پس از عینک هوشمند، نوبت به سمعک رسیده.

در روزهای مراسم CES 2015 هستیم و می بینیم که زیمنس هم دست خالی نیامده و یک سمعک هوشمند معرفی کرده که به تلفن های هوشمند نیز متصل می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این موضوع برای دوستانی که از سمعک استفاده می کنند آشناست که در یک اتاق شلوغ معمولا نویز بسیار زیادی وجود دارد که مانع از شنیدن صدای فرد مورد نظر می شود. زیمنس راه حل این مسئله را یافته و به وسیله آن سمعک هوشمند خود را معرفی کرده است.

این محصول به صورت خودکار می تواند به تلفن هوشمند متصل گردد و در یک اتاق شلوغ، دریافت صدا را از طریق آن به انجام برساند. بدین ترتیب که پس از اتصال به موبایل، مسیر دریافت صدا از سمت تلفن هوشمند شناسایی شده و در صورت نیاز، صدا مستقیما از میکروفون موبایل به سمعک ارسال می گردد.

زیمنس در این رابطه می گوید: "این تکنولوژی باعث می شود سطح شنوایی افرادی که از سمعک استفاده می کنند به مانند دیگران درآمده و صدای پس زمینه نیز به همین ترتیب طبیعی تر خواهد بود."

اپلیکیشن این سمعک که easyTek نام دارد، برای پلتفرم های اندروید و iOS ساخته شده که به کاربر کمک می کند تا صدا را در هر جهتی بهتر بشنود. این سمعک ها همانند هندزفری بلوتوث طراحی شده اند و حتی شما به وسیله آن می توانید به تماس های خود نیز پاسخ بگویید.

از قیمت و شماره مدل این سمعک هوشمند خبری منتشر نشده ولی احتمالا در روزهای آتی رویداد CES 2015 بیشتر با این گجت کاربردی آشنا خواهیم شد.

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رضا محمدپور
    رضا محمدپور | ۱ آبان ۱۳۹۴

    سلام.بسیار ممنونم از سنگرکاران تولیدات سمعک وهمچنین کسایی که این سایت های اجتماعی میسازن واسه افراد کم شنواهای کشورمون که روزانه 15درصد نوزادان باکاهش شنوایی مواجه میشن بسیار ممنونم.فقط بگین این سمعک کی میاد به ایران و در حد چه قیمتی است؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • aboozeinab
    aboozeinab | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    سمعک جزو اولین محصولات زیمنس هست و زیمنس هم جزو قدیمی ترین تولید کنندگان سمعک.
    ضمنا این تکنولوژی چندان هم جدید نیست. من دو ساله که از این نوع سمعک ها دارم. هم زیمنس و هم ویدکس

  • farid
    farid | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    تا 3.4 سال دیگه تو ایران

  • The End
    The End | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    هیچ موقع متوجه نشدم زیمنس چرا سمعک تولید میکنه؟

    • احمد
      احمد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      دوست عزیز اگه روزی خدایی نکرده شنواییتون ایرادی پیدا کرد اونوقت روزی صد بار از خدا میخواید که غلاوه بر زیمنس هر چی کمپانی تو دنیا هست بره تو ساخته وسایله کمک شنوایی { متاسفانه یکی از مشکلترینو سخت ترین کارها هم ساخته وسایله کمک شنوایی که باعث شده هنوز هیچ وسیله ای که بتونه حتی 60% شنوایی معمولی رو برایه فرد کم شنوا به ارمغان بیاره وجود نداره}
      یه سالو نبم پیش بر اثره یه حادثه نود درصده شنواییمو از دست دادم. فقط اینو بدون بدون شنیدن زندگی بی معناست و روزی صد بار ارزویه مرگ کردن

      • saeed
        saeed | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

        آقا احمد امیدوارم کامنتمو ببینی کامنت دیگرانو نخوندم ولی باور دارم همینجوری یهویی تصمیم نگرفتم بیام .....یه سمعک از بابام به من رسیده دنبال قیمت اش بودم که دو سه کلمه از شکوائی ات دیدم می خوام بگم خدا نعمتی به ما آدما داده که به سختترین و... عادت میکنیم میبینم تمام کارها تک تک سلولها و...نعمته یکی دیگه اش فراموشی وای که اگه مصیبتهای که هر روز به ما وارد میشه فراموش نمیشد چی میشد دوست دارم تا صبح حرف بزنم باور کن اون چیزی که می خواستم بهت بگم هنوز نگفتم خودت متوجه میشی چی می خواستم بگم نشی هم روزگار بهت میگه که همیشه شاکر باشی و از نعمتهای دیگه استفاده دو چندان کنی. اینم بگم برم من به این مثل که اگه کفش نداری نگاه کن به اونی که پا نداره آادمها تو ناامیدی مطلق جیزی رو میبینند اسمشو بذار روزنه امید که دیگران شاید توفیق رسیدن به اونو هرگز بدست نیارن خدا نگهدار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی