ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه اولیه پخش کننده Blu-ray پاناسونیک با پشتیبانی از محتوی 4K معرفی شد

تقریباً تمامی پخش کننده های Blu-ray کنونی توانایی پخش محتوی با کیفیت و رزلوشن ۱۰۸۰P را دارا هستند که البته این مسئله رفته رفته و با فراگیر شدن تلویزیون های 4K در حال بدل شدن به یک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۹

تقریباً تمامی پخش کننده های Blu-ray کنونی توانایی پخش محتوی با کیفیت و رزلوشن ۱۰۸۰P را دارا هستند که البته این مسئله رفته رفته و با فراگیر شدن تلویزیون های 4K در حال بدل شدن به یک معضل است.

از سوی دیگر و خوشبختانه در حال حاضر استاندارد Blu-ray به روز رسانی گشته تا بتواند از محتوی  4K پشتیبانی به عمل آورد و پاناسونیک هم در همین راستا اولین کمپانی محسوب می شود که یک پخش کننده با ساپورت از استاندارد جدید را مورد توسعه قرار داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ژاپنی مورد بحث امروز در نمایشگاه CES نمونه ای اولیه از پخش کننده UHD Blu-ray خودر را کنفرانس خبریش رونمایی کرد. تا کنون اطلاعات و جزئیات فنی اندکی در رابطه با این محصول ارائه شده و پاناسونیک تنها به ذکر اینکه تا پیش از پایان ۲۰۱۵ پخش کننده جدید را روانه بازار خواهد نمود بسنده کرده است.

به نظر می آید برنامه اولیه پاناسونیک آمده کردن دستگاه پیش تر اشاره شده برای CES سال جاری بوده ولی با برآورده نشدن این هدف ترجیح داده تا تنها یک نمونه ی اولیه را رونمایی کند تا نشان دهد از رقبا در تولید محصول بر مبنای استاندار جدید Blu-ray جلوتر است.

next_gen_bdp__1_.0

 

v-DSC07496.0

Digiato-03---1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی